Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Plany rozbudowy sieci tramwajowej
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Plany rozbudowy sieci tramwajowej
Autor Wiadomość
Ryba
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz)

Post
Ja jestem przeciw. Zamiast budować tramwaj w ciasnych i zakorkowanych ulicach PN można by zainwestować w coś całkiem innego, tzn podziemny tramwaj pod Półwiejską.
Tramwaj by zjeżdżał pod ziemie przed Półwiejską, a i nawet można by schować krzyżówkę z Kr. Jadwigi pod ziemie! Ot co Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:39, 15 Sty 2007 Zobacz profil autora
Mateusz19
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
można o tym pomarzyć. Jedna według mnie to abstrakcyjny pomysł. Dałeś czadu Laughing
Dawać tramwaj pod ziemię na kilkanaście metrów Laughing hehe i moze wyjeżdżałby pod ratuszem na Starym Rynku Laughing Wink Śmieszne miejsce wybrałeś Wink


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:45, 15 Sty 2007 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Ryba napisał:
Ja jestem przeciw. Zamiast budować tramwaj w ciasnych i zakorkowanych ulicach PN można by zainwestować w coś całkiem innego, tzn podziemny tramwaj pod Półwiejską.
Tramwaj by zjeżdżał pod ziemie przed Półwiejską, a i nawet można by schować krzyżówkę z Kr. Jadwigi pod ziemie! Ot co Smile


Wariant trochę nierealistyczny pod względem finansowym a nie wiem czy nie pod względem technicznym także.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:49, 15 Sty 2007 Zobacz profil autora
Ryba
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz)

Post
Mateusz19 - what? Nie w ta stronę...
Na Półwiejskiej od Strzeleckiej do Królowej Jadwigi. Nie do ratusza...
tomikat - Może i tak. Ale w DE funkcjonuje super ( w Duisburg jest tramwaj pod ziemia pod deptakiem Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:08, 15 Sty 2007 Zobacz profil autora
hatak
Pieszy
Pieszy



Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Metro w Poznaniu? Czemu nie Smile. Przecież Kraków też chce mieć swoje Smile. Czy musimy czekać aż Wawa skończy budować swoją sieć? (w obecnym tempie skończą może za 200 lat?). Ja w każdym razie jak najbardziej popieram ideę budowy poznańskiego metra Smile

Postulowana trasa Smile:
1. Powiedzmy, że narazie krańcówka gdzieś w pobliżu stadionu Warty/Multikina (chyba jest tam dosyć miejsca na "wkop" Smile. Może da się tam "wpuścić" tramwaje jadące z Dębca? Smile
2. Stary Browar
3. Plac Wiosny Ludów
4. Stary Rynek !!!!! To jest to!!! Niech wyburzą to zlewisko betonu co stoi obok ratusza i będzie piękne miejsce na stację.
5. Plac Cyryla Ratajskiego (ewentualnie: Plac Wolności, a następny przystanek gdzieś na Libelta??)
5a. Plac Wielkopolski
6. Al. Niepodległości (gdzieś na przecięciu z Libelta)
6a. Solna
7a. Nowowiejskiego
8. Połączenie z Pestką. To jest chyba najlepsza gwarancja na sukces dla metra Smile

Zbieramy podpisy? Smile

Inna sprawa to MRST (Marcelińsko-Ratajski Szybki Tramwaj Smile)
1. Lotnisko Ławica
2. Osiedle Bajkowe (stacja "Kopciuszka" Smile)
3. King Cross. Dalej chyba pod ziemię Smile
4. Bukowska/Szpitalna
5. Bukowska/Przybyszewskiego lub Bukowska/Polna
6. Targi Poznańskie
7. Dworzec Główny (połączenie z PST, która już wtedy chyba będzie tam dochodzić Smile)
8. Akademia Ekonomiczna
9. Plac Wiosny Ludów
10. Wyjazd na powierzchnię przed..... mostem Św Rocha Smile
11. i dalej aż do M1 Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hatak dnia Pon 18:10, 15 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Pon 17:44, 15 Sty 2007 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Metro w Poznaniu... Chyba w 2100 roku Smile

@Ryba - to nie Rzesza, tylko IV RP. Tu nie wystarcza pieniędzy na wszystkie inwestycje w infrastrukture, ponieważ jak już coś zrobią to po paru miechach wymaga to poprawy (vide: GLHE)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:52, 15 Sty 2007 Zobacz profil autora
Ryba
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz)

Post
hatak - rozchodzi się o ścisłe centrum Smile
marcinho ciekawe co wyjdzie dosyć tanio i korzystnie? Tramwaj pod ziemia czy Ratajczaka?
Co do GLHE to N/C.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:33, 15 Sty 2007 Zobacz profil autora
tosheck
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
macieq84 napisał:
Tramwaj na Ratajczaka wydaje sie bardzo racjonalny, patrzac z punktu widzenia rozwoju tras tramwajowych bo daje szybkie i proste polaczenie polnoc-poludnie, co pewnie zmniejszy ilosc brygad na 2,9 i pozwoli je wykorzystac gdzie indziej (np. 11 Very Happy , ktora po zbudowaniu Rocha bedzie jedyna linia z GTR dojezdzajaca pod Rondo Rataje, a przy zalozeniu ze z odcinka R.Rataje - AWF oprocz "5" odejdzie tez "13" zapewni 3 linie na Krolowej Jadzi, stad 10-min dla "11" wydaje sie racjonalne).
Pozostaje problem ludzi tam mieszkajacych... protesty i wszelkie formalnosci prawne najprawdopodobniej zalatwia te inwestycje.


Ale skąd wziąć wozy? Przecież to zaledwie dwie brygady mniej łącznie z "dwójki" i "dziewiątki", a na "jedenastkę" potrzeba przynajmniej czterech...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 09:13, 16 Sty 2007 Zobacz profil autora
macieq84
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
tosheck napisał:
macieq84 napisał:
Tramwaj na Ratajczaka wydaje sie bardzo racjonalny, patrzac z punktu widzenia rozwoju tras tramwajowych bo daje szybkie i proste polaczenie polnoc-poludnie, co pewnie zmniejszy ilosc brygad na 2,9 i pozwoli je wykorzystac gdzie indziej (np. 11 Very Happy , ktora po zbudowaniu Rocha bedzie jedyna linia z GTR dojezdzajaca pod Rondo Rataje, a przy zalozeniu ze z odcinka R.Rataje - AWF oprocz "5" odejdzie tez "13" zapewni 3 linie na Krolowej Jadzi, stad 10-min dla "11" wydaje sie racjonalne).
Pozostaje problem ludzi tam mieszkajacych... protesty i wszelkie formalnosci prawne najprawdopodobniej zalatwia te inwestycje.


Ale skąd wziąć wozy? Przecież to zaledwie dwie brygady mniej łącznie z "dwójki" i "dziewiątki", a na "jedenastkę" potrzeba przynajmniej czterech...


A z "5tki" to co?? Tam tez beda oszczednosci Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 11:50, 16 Sty 2007 Zobacz profil autora
Mateusz19
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Cytat:
Ale skąd wziąć wozy? Przecież to zaledwie dwie brygady mniej łącznie z "dwójki" i "dziewiątki", a na "jedenastkę" potrzeba przynajmniej czterech...


hehe to zakładacie, ze Poznaniowi nie przybędzie wozów w najbliższym czasie? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:45, 16 Sty 2007 Zobacz profil autora
Ryba
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz)

Post
Ubyć tez może...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:13, 16 Sty 2007 Zobacz profil autora
Podi
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaryszki

Post
Nie może a na pewno.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:15, 16 Sty 2007 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Chciałoby sie rzec - nareszcie...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:31, 16 Sty 2007 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Uwaga! W tym teacie proszę nie pisać o Tramwaju na Rataje, ponieważ powstało dla niego osobne forum z tematami tylo tego dotyczącymi.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:51, 21 Sty 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Strona 8 z 8

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin