Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[11] Tyle lat na krawędzi, a jeszcze jeździ ;-)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie tramwajowe Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[11] Tyle lat na krawędzi, a jeszcze jeździ ;-)

Czy linia 11 powinna jeździć częściej?
Tak co 10 minut od 6-19 w dni robocze
58%
 58%  [ 17 ]
Tak, ale tylko w szczycie (7-9, 14-17)
20%
 20%  [ 6 ]
Jej częstotliwość jest optymalna
17%
 17%  [ 5 ]
Powinna jeździć tylko w dni robocze
0%
 0%  [ 0 ]
Powinna zostać zlikwidowana
3%
 3%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 29

Autor Wiadomość
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Ale chyba po zakończeniu remontu wiaduktu albo po wycięciu 1 i 7 z Jadzi bo ja se nie wyobrażam kolejnej linii na tej trasie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:12, 10 Wrz 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
To było by raczej dopełnienie 11 do całej linii ale faktycznie nie teraz tylko po zakończeniu wiaduktu na Hetmańskiej.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:48, 10 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Myśląć o przyszłości nie ma sensu wpychać "18" na Jadzię bo potem trzeba będzie ją usunąć, a Ogrodzianie powiedzą, że tego nie chcą. Rozwój sieci torowisk bez powiększania liczby linii w Poznaniu jest możliwy, więc po co teraz tak Combinować?

BTW.Linia co 30/40 minut? To nie przejdzie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:41, 10 Wrz 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
18 byłaby tam dopełnieniem 11 a o to przecież chodzi, połączenie Ogrodów z Dworcem byłoby zachowane przy jednoczesnym usunięciu
18 z Głogowskiej i Hetmańskiej a w dni wolne 30/40 byłoby wystarczające choć w obecnych warunkach nie bedzie to możliwe
Moim zdaniem byłoby to optymalne wykorzystanie taboru ( ilośc brygad bez zmian) a tak 11 zostanie nadal co 20 .


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:08, 10 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ale podstawowym problemem dla mnie jest to, że jeżeli damy Ogrodzianom i Jeżycanom [chyba tak się na nich mówi] nowy kierunek podróży, to już nie da się im go odebrać, albo zrobi się burza i to jest bezsensowne... A poza tym niebezpieczne dla linii 11, bo w takim układzie "18" by ją żzarła.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:50, 11 Wrz 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
To znaczy że jak 18 pojedzie na Ogrody co 10' to 11 zetną ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:08, 11 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nie. Chodzi o to, że będą niby dwie linie dzielące ilość kursów jednej i linia na Ogrody "wygra" z linią na Piątkowską, dlatego jestem przeciw ratowaniu innych linii kosztem "11". "18" można ratować ewentualnie kosztem innej, ale silnej linii tak jak "3" uratowano kosztem "4".
Poza tym Poznań miał odchodzić od bezpośrednich połączeń ku częstszym przesiadkom, więc o czym ta rozmowa w sumie jest? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:13, 11 Wrz 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Przecież bezpośrednie połączenie Sołacza i Jeżyc z Dworcem , centrum zostanie zachowane tu sie nic nie zmienia . Chociaż może faktycznie być taka pokusa żeby w weekendy zostawic tylko jedna linie na Ogrody. Tak czy owak 11 nadal zostanie co 20 minut na całej trasie.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:23, 11 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No to jak dla mnie lepiej, żeby zostało tak jak jest w tej chwili z wakacyjnymi wtrąceniemi co 12 minut przy zawieszonej 3, 16 czy 18, albo jeszcze innej linii w związku z remontami.
Można poczekać przecież ok. 1,5 roku do oddania Rocha czy nawet dłużej i zobaczyć jak się sytuacja przewozowa na linii 11 rozwinie.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 09:35, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Ryba
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz)

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:

Można poczekać przecież ok. 1,5 roku do oddania Rocha czy nawet dłużej


O wiele dluzej. W takim czasie nie ma szans na zbudowanie torowiska, a wiec to napewno potrwa 4, 5lat. Wiec poczekamy jeszcze Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:12, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Ryba napisał:
O wiele dluzej. W takim czasie nie ma szans na zbudowanie torowiska, a wiec to napewno potrwa 4, 5lat. Wiec poczekamy jeszcze Rolling Eyes


Po usunięciu Bąkowskiego już nie ma przeszkód więc w 2008 roku tramwaj powinien już się na Rocha pojawić Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:19, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Wg oficjalnej wersji ZDMu tramwaj przez Rocha ma jechać w XI 2007, tylko jaki to będzie miało Einfluss na "11"?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:17, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
VPN
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

Post
Tak się zastanawiam: jaka jest szansa, że po zakończonym remoncie na Al. Solidarności na właściwą trasę 11-tki wrócą stopiątki? Ja się nie orientuję za bardzo w tych sprawach, ale podejrzewam, że zmiana ze Starołęki (podczas remontu Głogowskiej/Hetmańskiej) na Os. Lecha będzie skutkowała znowu brakiem innych tramwajów niż holendry i helmuty na liniach 9 oraz 11... Sad


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:03, 19 Paź 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No przecież już "11stka" jeździła z Lecha na Piątkowską po wakacjach i na 5 brygad był 3-4 helmutowe [dank dem Gott] i jedna-dwie holendrowa...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:08, 19 Paź 2006 Zobacz profil autora
VPN
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

Post
Być może, ale mnie jeszcze wtedy nie było w Poznaniu... Ja tu tylko studiuję, więc w czasie wakacji mnie nie ma i nie mogłem widzieć jak to wyglądało Smile Czyli rozumiem, że z innymi tramwajami niż holendry i helmuty na trasie Piątkowskiej można się (przynajmniej na razie) pożegnać?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:25, 19 Paź 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No raczej, ale po co inne skoro i tak Tatra, ani Combino nie pojedzie?? Ze 105tkami sobie dajmy spokój, bo mają mało siedzeń i tam po prostu nie pasują.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:29, 19 Paź 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:
No przecież już "11stka" jeździła z Lecha na Piątkowską po wakacjach i na 5 brygad był 3-4 helmutowe [dank dem Gott] i jedna-dwie holendrowa...


Ściślej 3 z Gajowe i 2 z Madaliny aczkolwiek Gajowa wypuszczała oprócz holendrów także i GT8 choć 105N zwłaszcza forteczańskich trochę mi
żal ..... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:55, 19 Paź 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Fakt, te forteczańskie jeszcze jakoś sie prezentowały, choć wyświetlaczy zawsze na "11" było mało, albo wcale. Pamiętajmy, że S-3 uraczyła nas też 102jką na tej linii.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 08:56, 20 Paź 2006 Zobacz profil autora
VPN
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:
Ze 105tkami sobie dajmy spokój, bo mają mało siedzeń i tam po prostu nie pasują.

Dlaczego nie pasują? Podczas remontu Głogowska/Hetmańska jeździły i nikt nie narzekał np. na małą ilość siedzień. Przydałoby się jakieś urozmaicenie, a trzeba pamiętać, że podstawową linią Piątkowskiej nadal pozostaje 9-tka, na której praktycznie nigdy nie jeździły 105-tki. Dlaczego ta linia ma być poszkodowana, podczas gdy np. na Połabską jeżdżą prawie wyłącznie 105-tki? Nie można puścić chociaż od czasu do czasu jakiegoś wygodniejszego tramwaju na drugorzędnej linii 11? Chociażby wejścia w 105-tkach są szersze niż w helmutach i holendrach, więc łatwiej wejść np. z wózkiem...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:16, 31 Paź 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nie uważam, aby linie na Piątkowską były poszkodowane brakiem 105tek. Nie mozna też powiedzieć, że to jakiś o wiele lepszy cud techniki niż taki GT8, bo moze sa młodsze, ale niby lepsze technicznie [tylko jakim kosztem?]. Poza tym i 9, i 11 są liniami S-2. "11" była kiedyś z S-1, potem przejęła ją S-2 i tak jest do teraz. Bywają przebłyski S-3, i dlatego twierdzę, że tam nie pasują, ponieważ najpierw były eNki [także S-2jkowe], potem 102jki, holendry i helmuty. Nie wiem co dobrego byłoby w 11 na 105N? Dla mnie chyba nic, bo nie byłoby gdzie usiąść. Poza tym "9" na 105N - to jakoś nie pasuje. Plusem byłoby znaczne przyspieszenie linii i jej upunktualnienie.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:41, 31 Paź 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie tramwajowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 6 z 8

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin