Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[19] Lepszy dojazd do Starego Browaru
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie tramwajowe Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[19] Lepszy dojazd do Starego Browaru
Autor Wiadomość
tonny
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post [19] Lepszy dojazd do Starego Browaru
Jaka jest sytuacja na szóstce, dwunastce i jedynastce wszyscy wiemy, a zwłaszcza na 6 i 12. Ponieważ MPK nie pójdzie na wzmocnienie 11 i jej kursy co 10 minut, dlatego możnaby uruchomić nową linię, która wspomoże obciążone 6 i 12.
Nowa linia - 19-tka kursowałaby tylko w dni robocze w godzinach szczytu i wieczornych - od 14 do ok.21 i połączyłaby Stary Browar ulicą Królową Jadwigi z punktami i węzłami przesiadkowymi: Rondo Rataje, AWF, Dworzec PKS, Most Dworcowy i Rondo Kaponiera:
LINIA NR 19: (dni robocze 14:00-21:00 co 20 minut na przemian z linia nr 11):
OS.LECHA - Trasa Kórnicka - Jana Pawła II - Rondo Rataje - Królowej Jadwigi - Most Dworcowy - Roosevelta - Rondo Kaponiera - Św.Marcin - TOWAROWA
- Królowej Jadwigi - Rondo Rataje - Jana Pawła II - Trasa Kórnicka - OS.LECHA.
Ponadto w okresie przedświątecznym 19-tka mogłaby jeździć także w soboty i niedziele.
Co Wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:28, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
stasheG
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: PZN

Post
Chłopie, wiesz dlaczego 2 poszła przez Towarową? Bo na Półwiejskiej jest kocioł. Inna sprawa, że zmiana trasy 2 raczej nie uniosła i za dużo to się nie zmieniło. A Ty chcesz tam jeszcze jedna linie wpychać?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:31, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
tonny
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Tak, ale mam tu na myśli sytuację wtedy, gdy 1 i 7 powrócą na stałe trasy.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:33, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Może to i dobry pomysł ale nie teraz tylko po powrocie 1 i 7. Na pewno w okresie przedświątecznym by sie przydała w końcu
w zeszłym roku nawet 16 przed świetami kurowała w weekendy. Niemniej jednak warto do tego tematu wrócić w kwietniu po oddaniu
wiaduktu na Hetmańskiej.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:41, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Może być ale od PKSu w Towarową, potem Kaponiera i Dworcowy, i z powrotem. Tylko nie wiem czy nie lepiej rzeczywiście wzmocnić "11"...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:40, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
stasheG
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: PZN

Post
Tu się zgodzę z Trzy Czwarte... Lepiej byłoby wzmocnić 11. Po co bajzel robić?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:41, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
I pewnie nikt nie wiedziałby co to jest ta 19...
Pamiętacie pierewsze dni "18"?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:43, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
stasheG napisał:
Tu się zgodzę z Trzy Czwarte... Lepiej byłoby wzmocnić 11. Po co bajzel robić?


No po co wozic powietrze na Piątkowska Smile?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:43, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
stasheG
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: PZN

Post
Ta ale 18 uniosła i daje sobie radę.

Nie chciałbym, żeby znowu sie zaczęły skrajne pomysły pojawiać, tzn "linia jeździ napchana, dowalmy jeszcze jedną"....


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:44, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
Tomaszko
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Świerczewo

Post
Wg mnie można byłoby zmienić trasę "18", tak żeby od Ogrodów jechała przez Dąbrowskiego, Roosevelta, a dalej po trasie 11 Królowej Jadwigi do os. Lecha, naprzemiennie z Jedenastką co 10 minut.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:47, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
To już lepiej co 10 minut linię 11 Z Lecha przez Półwiejską na Ogrody. Pozbyć się całkowice za to "18".


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:48, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
Ryba
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz)

Post
Ech, ale macie pomysły Smile Ciekawe, czy ktoś z planujących linie to czyta Wink


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:51, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
stasheG
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: PZN

Post
Jeżeli tak, to pewnie płacze ze śmiechu hehehe


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:53, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Myślę że co do jednego jesteśmy wszyscy zgodni iż kursów tramwajów na odcinku Most Dworcowy - R.rataje jest stanowczo za mało w stosunku do zapotrzebowania które bedzie chyba tylko narastać. Wystarczy tylko spojrzec na korki samochodowe jakie sie tam tworzą.
Dalej każdy ma inne zdanie w jaki sposób to rozwiązać czy wprowadzic nową linie czy wprowadzić kursy szczytowe ( to by nie było wcale
głupie rozwiązanie ) czy też uzupełnienie 11.
Według mnie najbardziej optymalne było by skierowanie 11 na Ogrody taka trasa łączyła by miejsca o dużym natęzeniu ruchu także frekwencja była by lepsza i puszczenie co 10 minut . Natomiast 18 mogła by ze spokojem jechac co 20 minut na Piątkowska .


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:04, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
stasheG
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: PZN

Post
Jednak nie z Dębca bo to byłby już idiotyzm....


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:13, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
stasheG napisał:
Jednak nie z Dębca bo to byłby już idiotyzm....


wszystko zależy od frekwencji na tamtym odcinku może to być :
- Głogowska
- Madalińskiego
- Dębiec
- Starołęka


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:21, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Swego czasu był postulat uruchomienia linii łączącej Górczyn z Starym Browarem więc może by tam skierować rzeczoną 19 (co nie ukrywam bardzo by mi odpowiadało), oczywiście dopiero po oddaniu do użytku wiaduktu na Hetmańskiej. Zapewne linia ta miałaby powodzenie, biorąc pod uwagę ilość pasażerów wysiadających z tramwajów przy moście Dworcowym i przechodzących na przeciwległy przystanek. Być może nawet przy 10-minutowej częstotliwości byłoby wystarczające obłożenie. Problemem może być jednak przystanek "most Dworcowy" i prawoskręt z Głogowskiej który parenaście lat temu przeszedł do historii.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:31, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Fakt dużo ludzi przeskakuje tam na tramwaj w Strone Górczyna tylko skąd ta 19 miała by jechac ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomikat dnia Sob 20:44, 02 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
Sob 20:36, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
tomikat napisał:
Fakt dużo ludzi przeskakuje tam na tramwaj w Strone Górczyna tylko skąd ta 19 miała by jechac ?

Os. Lecha?? Zawady??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:44, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Jeżeli jak 11 z Os. Lecha to musiała by mieć takt 20 minutowy z tymże 18 na Głogowskiej trzeba by było wówczas skasowac 19 zamienił by sie wtedy na 18. Pozostaje pytanie czy bardziej opłaca sie połączyć Browar z Górczynem i zostawic jedna linię na Piątkowska czy stworzyć połaczenie Browaru z Ogrodami przy pozostawieniu 18 na Piatkowskiej. Oba warianty sa do rozważenia.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:45, 02 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie tramwajowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin