Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Metro w Poznaniu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Metro w Poznaniu
Autor Wiadomość
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Pasażer linii 11 napisał:
Oczywiście, ze sie znają!

Nazywają pętlę na Sobieskiego per "pętla Piątkowska", zaś pętle 9 i 11 przy Piątkowskiej per "Piątkowo". A te błedy w rozkladach(kiedy je drukowali) były koszmarem. O schematach nie wspomnę, nieraz poprawiałem... :-p


To widze, że taaaaaaaak, ale inaczej. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:44, 12 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
To była ironia Smile Chyba widać??


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:49, 12 Kwi 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Metro w Poznaniu nie przejdzie w ogóle, chyba że radykalnie zmienią się technologie budowania. Cena budowy kilometra podziemnej kolei w Poznaniu wynosiłaby kilkakrotnie więcej, a to z tego powodu, że leżymy na gruntach o fatalnej nośności, a pod starym rynkiem mamy... węgiel brunatny. Pamietacie ile zabiegów trza było wykonać by zbudować Nowe Zawady? Warstwa opon, warstwa betonu, jakieś konstrukcje filarowe i dopiero utwardzenie gruntu pod budowę. Tłumaczyli, że tam było kiedyś wysypisko śmieci. Ale my w całym mieście mamy takie grunty nienośne pod roboty głębinowe. A w okolicachobecnego PST Słowiańska było dawno temu ujęcie wody dla miasta.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:58, 23 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
A linia metra na trasie: ŁAWICA Lotnisko- pod Bukowską (stacje: King Cross, Szpitalna, Polna/Szpital, BAŁTYK/PKP), pod dworcem PKP, PKS, stacja pod Starym Browarem, pod AWF, pod PP i koniec na Śródce??

Dzięki temu kasuejmy 59,A,L, "6", może jeszcze coś....


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:20, 23 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Trasa jest dość dobrze przemyślana, tylko są na potrzebne ogromne środki finansowe, których Poznań nie posiada. Fakt są jeszcze środki z UE, ale i tak miasto musi włożyć do tego swoje peniądze, więc raczej narazie nic z tego nie wyjdzie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:38, 23 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Szczerze mówiąc to wszelkie pieniądze z UE pójdzie na pięc przygotowanych projektów i módlmy się żeby wszystkie zostały w latach 2007-13 zaakceptowane i wykonane, bo Poznan kompromituje się długością torowisk w porównaniu z innymi miastami typu Wrocław, Kraków, Łódź.

Przypomnę, że wybudowanie 1 km metra jest 6,5-7,2 razy droższe niż wybudowanie 1 km PST, a przecież tą nieudolną inwestycję realizowano 17-18 lat.

Mam ładny projekt 3 linii metra dla Poznania i ta którą przedstawiłem to priorytetowa linia A.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:57, 23 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Pasażer linii 11 napisał:
Szczerze mówiąc to wszelkie pieniądze z UE pójdzie na pięc przygotowanych projektów i módlmy się żeby wszystkie zostały w latach 2007-13 zaakceptowane i wykonane, bo Poznan kompromituje się długością torowisk w porównaniu z innymi miastami typu Wrocław, Kraków, Łódź.


Miejmy nadzieje, że urzędnicy się ZNOWU nie pomylą. :/


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:02, 23 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
Długość torowisk nie gra aż takiej roli jak ich jakość, położenie [tzn. czy są wydzielone czy nie] i jak współpracują z sygnalizacją, no i tabor, a myślę ze w Poznaniu nie jest z tym aż tak źle. Metro jest i bedzie za drogie dla takiego miasta. Warszawa gdyby nie była stolicą nie mialaby do dziś ani kilometra metra no i tam chodzi też o 'prestiż' bo co to za stolica bez metra.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:16, 23 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Podobno jak twierdziło 2-ch wiceprezydentów Poznania te 5 projektów, które Poznań chce zgłosić (a Poznań zgłasza najwięcej w Polsce) są one superluksusowo przygotowane.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:18, 23 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
To się okaże w praniu. Wink Miejmy nadzieje, że tak jest. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:09, 23 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
na ławice powinien bc puszczony tramwaj (PST) - jakby było za mało miejsca na linie i drogę można zrobić metro, ale nie trzeba przecierz nic kopać!! budujesz trase w betonowym rowie, zakrywasz betonowym stropem a na tym ulica, kwiatki... takie rozwiązanie przydałoby się na odcinku w ścisłej abudowie (wyjazd z planowanej przedłużonej linii PST z pod Głogowską (czy to już jest Roosvelta) chwila w tunelu a potem na słońce i wzdłuż bukowskiej w wykopie)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:00, 24 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nie widzę tam jakoś miejsca na takie coś...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:35, 24 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
to bez wykopu, ale na pewno wzdłuż ulicy i bez świateł - ew. szlabany Razz


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:39, 25 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ale jak wzdłuż ulicy? Zwężysz jeszczy Bukowską czy kamienice wyburzysz?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:41, 26 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Najlepiej zlikwidować na ul. Bukowskiej ruch uliczny i póścić nią tylko trase tramwajową. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:55, 27 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Tomaszko
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Świerczewo

Post
No bez przesady:P a poza tym, czy tramwaj na Bukowkiej jest na prawdę taki potrzebny? lepiej przedłużyć linię na Dąbrowskiego z Ogrodów do Al. Polskiej i dokończyć budowę św. Wawrzyńca. Myślę, że to wystarczy.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:42, 27 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
I zepchnąć tam jakiś porządny autobus typu dwie siekierki (77) z Ławicy i wiosek za nią.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:48, 27 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
ja myśle, że trzeba poświęcić kilka kamienic dla wyższych celów... po pierwsze PST na Bukowskiej -potem jej maksymalne poszerzenie...
a jeżeli chodzi o zamykanie ulicy to możnaby to zrobnić ze św. Marcinem - zrobi się reprezentacyjny deptak oraz tramwaj (bez skrzyżowań) z placu WL pod most uniwerytecki... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:29, 28 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nikt się na to nie zgodzi ani z mieszkańców ani z władz, bo poznańascy radni nie pozwolą na rozwój Poznania.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:08, 28 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
papaja napisał:
ja myśle, że trzeba poświęcić kilka kamienic dla wyższych celów... po pierwsze PST na Bukowskiej -potem jej maksymalne poszerzenie...
a jeżeli chodzi o zamykanie ulicy to możnaby to zrobnić ze św. Marcinem - zrobi się reprezentacyjny deptak oraz tramwaj (bez skrzyżowań) z placu WL pod most uniwerytecki... Wink


Pomysł ciekawy, ale niewykonalny. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:08, 28 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 2 z 9

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin