Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Metro w Poznaniu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Metro w Poznaniu
Autor Wiadomość
Pyrus
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
Pasażer linii 11 napisał:
Ja myslę, że fujibaną mogłyby jechać zwykłe tramwaje od Most Dworcowego coś w stylu estakady PST nad Al. Wielkopolską.

Druga opcja to osobna kolejka z której korzystaliby głownie pasażerowie Ławicy i tłumy mieszkańców Grunwaldu i ludzi dzisiaj jeżdżących Bukowską.

Dokladnie,przeciez slepy nawet odczuje(napor tlumow Sad ) w ktorych miejscach miasta zaczyna byc bardzo tloczno.Tam powinno sie juz zaczac cos robic,bo moze niedlugo byc za pozno.Przeciez w popoludniowych godzinach szczytu Bukowska to koszmar Exclamation Niedawno jechalem do brata PKS(w godzinach szczytu) i koles pojechal autobusem najgorsza z mozliwych tras, przez Bukowska,potem skrecil w Szpitalna(zamiast wczesniej w Przybyszewskiego i do Św.Wawrzynca),a ze byl remont na Ogrodach to musial jechac objazdem przez malutkie uliczki na Ogrodach i kto zgadnie ile zajal mi przejazd,tak,zeby byc juz na wylotowce na Świecko?Strzelac prosze


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:34, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
2,5 godziny? Ja jechałem PKSem na tej samej trasie i jechał przez Wawrzyńca tak jak uznałeś za stosowne! Smile

Tam pod Bukowską musi zjeżdżać tramwaj w stylu metra, albo estakada, albo fujibana!


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:15, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pyrus
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
Pasażer linii 11 napisał:
2,5 godziny? Ja jechałem PKSem na tej samej trasie i jechał przez Wawrzyńca tak jak uznałeś za stosowne! Smile

Tam pod Bukowską musi zjeżdżać tramwaj w stylu metra, albo estakada, albo fujibana!

Blisko blisko,troche mniej ,strzelajcie Smile Co do tramu,fujibany to chyba jasne ze popieram kazdy pomysl ktory przyspieszy przemieszczanie sie w tamtym rejonie


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:21, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Dlatego ja proponuje rower. Razz Jest on ekologiczny, tylko chodniki w tamtejszm rejonie szczerbate, jesli to mozna tak okreslić. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:33, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pyrus
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
Robert napisał:
Dlatego ja proponuje rower. Razz Jest on ekologiczny, tylko chodniki w tamtejszm rejonie szczerbate, jesli to mozna tak okreslić. Smile
No jak jedziesz do King Crossa to ok,ale jak ja jechalem do brata do Gorzowa (130km)to raczej wole "pomeczyc sie "PKSem Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:35, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Pyrus napisał:
No jak jedziesz do King Crossa to ok,ale jak ja jechalem do brata do Gorzowa (130km)to raczej wole "pomeczyc sie "PKSem Very Happy Very Happy


No tak, to wtedy CHYBA lepiej jechać PKSem. Razz Chyba że ktoś ma kondycje, to czemu nie. Wink
Bukowska po prostu nie lubie tej ulicy Confused


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:40, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Mi jej szkoda i chce jej pomóc! Metrem, Fujibaną, tramwajem pod ziemią lub na estakadzie ale bez zwiążków z Bramą Zachodnią.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:57, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pyrus
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
Pasażer linii 11 napisał:
Mi jej szkoda i chce jej pomóc! Metrem, Fujibaną, tramwajem pod ziemią lub na estakadzie ale bez zwiążków z Bramą Zachodnią.

Dokladnie,to musi byc jak pisales autonomiczna linia.A co do dlugosci przejazdu tym PKS(co pisalem wyzej) to bylo dokladnie 1h22minuty z Dworca PKS Exclamation Czyli 1/3czasu calego przejazdu Sad


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:01, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
kolejna nitka PST - na odcinku śródmiejskim wkopana i przyryta ulicą - reszta jak aktualne PST


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:31, 13 Cze 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nie byłoby problemu z dojazdem na lotnisko gdybyśmy mieli:
1) port lotniczy POZNAŃ - KRZESINY
2) III ramę - odcinek południowy.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 00:07, 14 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Na Krzesiny daleko, ale linia expressowa z Kaponiery przez Dworcowy byłaby cool...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:29, 14 Cze 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Pasażer linii 11 napisał:
Na Krzesiny daleko, ale linia expressowa z Kaponiery przez Dworcowy byłaby cool...


Na pewno Krzesiny byłoby łatwiej dojechać w/w linią ekspresową, niż obecnymi na Ławice. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:37, 14 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
na Krzesinach jest wojsko i długo sie z tamtad nie wyniesie - teraz to jedyne lotnisko do F16... poza tym musieliby wsyadzić tam połowe zabudowań żeby ukryć swoje różne działania - a to potrwa Razz jeżeli chodzi o ekspresówkę to z ronda rataje jest idealny dojazd do Krzesin z wyłączeniem jednego - od strony centrum nie ma zjazdu z Katowickiej, który by się nadawał dla autobusów - jak np. autokar ma dojechać do naszej szkoły to jedzie przez... POKRZYWNO, chociaż teraz tam coś szperają i może wreszcie zrobią


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:07, 14 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Szperają tylko nawierzchnię "katowickiej". Wróćmy do inwestycji! Czy ktoś wie, czy gdzieś w necie sa jakies projekty metra lub fujibany dla Poznania?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:36, 14 Cze 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Papaja napisał:
na Krzesinach jest wojsko i długo sie z tamtad nie wyniesie - teraz to jedyne lotnisko do F16... poza tym musieliby wsyadzić tam połowe zabudowań żeby ukryć swoje różne działania - a to potrwa Razz jeżeli chodzi o ekspresówkę to z ronda rataje jest idealny dojazd do Krzesin z wyłączeniem jednego - od strony centrum nie ma zjazdu z Katowickiej, który by się nadawał dla autobusów - jak np. autokar ma dojechać do naszej szkoły to jedzie przez... POKRZYWNO, chociaż teraz tam coś szperają i może wreszcie zrobią


No właśnie nie do końca. Podobno nie ma to być lotnisko dla F16, z uwagi na planowane wyłączenia z zabudowy całej południowej części Poznania. F16 nie ma nigdzie na świecie bazy w mieście. U nas powinni rozbudować Powidz dla tego celu, wojo przenieść na Ławicę (ze strzeszyna greckiego będą mieli blizej - tam ma być duże osiedle mieszkaniowe wojskowe) a Krzesiny zrobić cywilne! Zwłaszcza ze mamy tam dwa pasy startowe, jako jedyne lotnisko oprócz Okęcia.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 01:11, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pyrus
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
[quote="RobuR"]
Papaja napisał:
na Krzesinach jest ....
U nas powinni rozbudować Powidz dla tego celu, wojo przenieść na Ławicę (ze strzeszyna greckiego będą mieli blizej - tam ma być duże osiedle mieszkaniowe wojskowe) a Krzesiny zrobić cywilne! Zwłaszcza ze mamy tam dwa pasy startowe, jako jedyne lotnisko oprócz Okęcia.

Pomysl wydaje mi sie bez sensu:nikt nie zgodzi sie na koszty "przenosin" dopiero co odnowionej Ławicy:!: Po za tym mysle,ze jednak na Ławicę da sie cos wymyslic by byl dobry dojazd,a na Krzesiny to jest hektar drogi z Centrum.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:50, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
RobuR, a co to oznacza, że cały południowy Poznań ma być wyłączony z zabudowy?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:59, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
Ławica jest jedynym lotniskiem w Polsce, które jest tak blisko centrum! chociaż zapchana Bukoska bardzo je Oddala
jeżeliu chodzi o szperanie to Katowicką przekształcają na całej długości do Kórnika w droge ekspresową... to wiąże się nie tylko ze zmiana nawiaerzchni, ale także wycięciem drzew i... zrobieniu dróg wzdłuż samej ekspresówki dla traktorów itd. - taka droga w pobliżu Krzesin istnieje i na razie przejechac może nią tylko osobówka, ale widziałem jak tam też ryli to może przystosują ją do busów (zjazd w świątniczkach potem pod wiaduktem na Tarnowskiej i do Krzesin)


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:17, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Pasażer linii 11 napisał:
RobuR, a co to oznacza, że cały południowy Poznań ma być wyłączony z zabudowy?


Oznacza to, że mając F16 musimy strefować zabudowę. Wyłączać z zabudowy całkowicie tereny położone w promieniu kilku kilometrów od lotniska, następnie zabudowa o bardzo niskiej intensywności, oddalona mocno zabudowa o dużej intensywności. Wszystko rozchodzi się o bardzo rygorystyczne normy wojskowe dla samolotów wielozadaniowych (F16 i inne tego typu). W mapie zasięgów widziałem, ze wyłączone całkowicie z zabudowy miałyby być: Krzesiny, Minikowo, Garaszewo, Marlewo, Sypniewo, a np. 3/4 Lubonia ostro "przerzedzone"


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:49, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Papaja napisał:
Ławica jest jedynym lotniskiem w Polsce, które jest tak blisko centrum! chociaż zapchana Bukoska bardzo je Oddala
jeżeliu chodzi o szperanie to Katowicką przekształcają na całej długości do Kórnika w droge ekspresową... to wiąże się nie tylko ze zmiana nawiaerzchni, ale także wycięciem drzew i... zrobieniu dróg wzdłuż samej ekspresówki dla traktorów itd. - taka droga w pobliżu Krzesin istnieje i na razie przejechac może nią tylko osobówka, ale widziałem jak tam też ryli to może przystosują ją do busów (zjazd w świątniczkach potem pod wiaduktem na Tarnowskiej i do Krzesin)


Papaja, bliskość centrum działa niekorzystnie na lotnisko! To jedna z podstawowych zasad. Działa też źle na miasto (konieczność wytyczenia korytaży powietrznych przez samo centrum - brak możliwości stosowania wysokiej zabudowy). No i Poznań ma lotnisko na zachodzie, co sprawia, ze trzeba lądować "przez miasto" bo pod wiatr się ląduje. A Krzesiny - lądowanie od Gądek i Koninka. Starty na Dębiec i Świerczewo.
Na dzień dzisiejszy odległości kilometrowe od centrum nie mają żadnego znaczenia. Liczy się odległość czasowa, a Krzesiny mają lepszą!


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:55, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 7 z 9

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin