Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[18] Czy wytrzyma?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie tramwajowe Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[18] Czy wytrzyma?

Jaką przyszłość widzisz na linii 18?
Likwidacja
35%
 35%  [ 7 ]
Zmiana trasy z utrzymaniem części na Dąbrowskiego (np. Ogrody-Pl.Wlkp)
35%
 35%  [ 7 ]
Bez zmian
30%
 30%  [ 6 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
No to niech 18 jedzie przez Kraszewskiego Zwierzyniecka Rondo Kaponiera i wraca Dąbrowskiego na Ogrody


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:08, 10 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Po pierwsze: Historia oceniła linię 18 jako niepotrzebną w relacji jeżycko-łazarskiej.

Po drugie: Linia 18 ma zapewniać połaczenie MTea-Ogrody w obu kierunkach.

Po trzecie: Nie wiem co wam przeszkadzało w kursowaniu W1, tym bardziej, że "18" miałaby zawracać jak "8" i "14".


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:44, 10 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:
Po pierwsze: Historia oceniła linię 18 jako niepotrzebną w relacji jeżycko-łazarskiej.


W relacji jeżycko-łazarskiej konieczną,gdyż ma za zadanie wzmocnić ruch na trasie Ogrody-Dąbrowskiego-Roosevetla-Dworzec PKP.Natomiast niepotrzebna w relacji Hetmańska-Starołęka.Tak pisano.To ja już nic z tego nie rozumiem Confused Confused

Osobiście,jednak wolałbym linie 18 w relacji Ogrody-Dąbrowskiego-Roosevelta-Głogowska-Sczanieckiej, choćby z uwagi na jej specyfike.Byłaby to jedyna linia w Poznaniu zakończona trójkątem do zawracania wagonów.Także jej oferta byłaby skierowana również dla miłośników komunikacji Razz No i byłaby linią awaryjną w przypadku jakiegoś zdarzenia w rejonie krzyżówki Głogowska/Hetmańska,o czym już wyżej pisałem. Super


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:09, 10 Wrz 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Reaktywacja Sczanieckiej?? W sumie to czemu nie, tylko czy ktokolwiek by korzystał z tej linii gdyby jeździła co 20 minut?? Ja mam bliżej spod chaty na Bogusławskiego niż na Rynek Łazarski ale wątpię czy bym tam biegał bo z Łazarskiego mam tramwaj co ~3 minuty Very Happy

Niestety, komunikacja miejska jest przede wszystkim dla pasażerów, a nie dla miłośników (niestety) Sad


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:18, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Ryba
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz)

Post
Tez o tym myslalem. Trudno by nie bylo - tory w zlym stanie nie sa, dorobic troche, zalozyc trakcje i gotowe. Ale MPK tego nie zrobi, nie ma szans...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 06:25, 13 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No faktycznie,komunikacja jest dla pasażerów.Ale tutaj takie "dwa w jednym" by było. Np w Bytomiu jest też linia tramwajowa 38,jednotorowa,i w dodatku obsługiwana dwoma eNkami liniowo!Obsługuje bodajże krótką trasę na cmentarz (mogę się mylić),także też nie ma dużej frekwencji,ale istnieje.I przy okazji raj dla miłośników. Razz
Częstotliwość 20 minutowa (naszej osiemnastki) myślę,że by nikomu nie przeszkadzała,bo niektóre autobusy jadą raz na pół godziny,i też istnieją.
Także jeżeli remont ul.Sczanieckiej jest przewidziany,z zachowaniem torów w celach pamiątkowych,to 100 razy lepiej odrestaurować i podłączyć tory ponownie do sieci.W tym wypadku to jest ten sam koszt. Idea
Być może MPK to forum czyta,także czemu nie? Może przemyśli,i weźmie ten pomysł pod uwagę Rolling Eyes W tym artykule MPK właśnie się wypowiedziało,że nie chce likwidować takich pamiątek,a nawet warto tam by było umieścić pamiątkową tabliczkę,jakie linie tam kiedyś jeździły. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:09, 13 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Dziś widziałem "18" na Kaponierze v smeru Ogrody z ... 3 osobami na pokładzie Razz Zaznaczam, że "8" była za nią Sad


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:00, 17 Wrz 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
No dobra na niedziele mozna by zawieśić, w soboty od 9 - 15 tylko , robocze od 5 - 9 i od 14 - 19 czyli w godzinach kiedy trochę ludzi powinna jednak wożić.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:30, 17 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nie ma sensu. Niech jeździ tak jak każda inna linia w pełnym wymiarze, ale z Ogrodów do Centrum lub DW.PKP.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:38, 17 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Lejos
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań-WOLA

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:
Dziś widziałem "18" na Kaponierze v smeru Ogrody z ... 3 osobami na pokładzie Razz Zaznaczam, że "8" była za nią Sad


Co ty żeś się uwziął na tą linie. W niedzieli nawet 82 jeżdi pusty (jak większość lini w poznaniu) a jaka była dziś frekfencja na 9 i 11??? na 11 nawet w dni robocze jest pusto.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:38, 17 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Mrufek
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Piątkowo

Post
Nie oceniajmy frekwencji na danej linii na podstawie niedzielnych obserwacji Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:40, 17 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ja oceniam na podstawie całego tygodnia. Od kiedy linię reaktywowano to przejechałem się nieraz i jakoś powyżej 30 osób to nigdy nie było Sad Nie liczę odcinka na Dąbrowskiego.

BTW.Nie mieszajmy w to innych linii jako ostatni gest rozpaczliwej obrony najbardziej nieudanej trasy tramwajowej w mieście. Rozumiem, że dla kogoś może być wygodna, ale to nie znaczy, że ma tak perfidnie marnować wozokm.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:57, 17 Wrz 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Tomek. napisał:
Osobiście,jednak wolałbym linie 18 w relacji Ogrody-Dąbrowskiego-Roosevelta-Głogowska-Sczanieckiej, choćby z uwagi na jej specyfike.Byłaby to jedyna linia w Poznaniu zakończona trójkątem do zawracania wagonów.Także jej oferta byłaby skierowana również dla miłośników komunikacji Razz

Przy obsłudze linii wozami GT8ZR nawet nie musiały by trójkontować Wink


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:18, 17 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
Lejos napisał:
Na 11 nawet w dni robocze jest pusto


Jeszcze jak jeździła Głogowską tak było, teraz w dni robocze 11 jest przyzwoicie zapełniona nie żadko jest w niej tłok. Pod względem przewozowości bije 18 na głowę.[/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:45, 17 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Sorer
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznan-skórzewo(zach grunwald)

Post
zostawic mi 18 na tej trasie co jest.Smile przynajmiej moge sobie usiąsc i z/d zrobic jak do budy jade


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:39, 17 Wrz 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Sensacja!! 18 pełna na odcinku GLHE - Traugutta!! Działo się to kilka dni temu. Przyczyna: przez 10 minut od 15:32 kiedy przyszedłem na przystanek do 15:42 czyli godziny odjazdu 18 nie jechała żadna 1 ani 7 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:36, 18 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
lipczak napisał:
Tomek. napisał:
Osobiście,jednak wolałbym linie 18 w relacji Ogrody-Dąbrowskiego-Roosevelta-Głogowska-Sczanieckiej, choćby z uwagi na jej specyfike.Byłaby to jedyna linia w Poznaniu zakończona trójkątem do zawracania wagonów.Także jej oferta byłaby skierowana również dla miłośników komunikacji Razz

Przy obsłudze linii wozami GT8ZR nawet nie musiały by trójkontować Wink


W tym wypadku wystarczyłaby tam ślepa końcówka.Ale ja bym wolał,aby odbudowali trójkąt do zawracania.Możnaby wtedy linie "18" osbługiwać wagonami GT6 lub 3G.Natomiast ilość wagonów GT8ZR jest,jak narazie,ograniczona,i są konieczne do osługi linii wahadłowych podczas remontów.A pozatym tam musi być możliwość wjazdu innych linii,w razie awarii.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:43, 18 Wrz 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Trójkąt żyje tylko nie ma drutów Very Happy Odbudować trzebaby łuki z Głogowskiej i przejazd przez Kasprzaka


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:28, 20 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Owszem trójkąt "żyje" Very Happy Ale trzebaby założyć nowe iglice do zwrotnic (jak na pl.Wlkp)Pozatym tylko dobudować przejazd przez Kasprzaka,wjazd z Głogowskiej,druty,i poprawić nawierzchnię brukową na odcinku od Głogowskiej do Kasprzaka (bo tam właśnie mieszkańcy narzekali,że mogą złamać obcas Very Happy Very Happy Very Happy ).

MOD PL3/4: Tu mieliśmy pisać o linii 18, a nie o stanie torowisk. Są inne działy do tego...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:47, 20 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Tomek. napisał:
Owszem trójkąt "żyje" Very Happy Ale trzebaby założyć nowe iglice do zwrotnic (jak na pl.Wlkp)Pozatym tylko dobudować przejazd przez Kasprzaka,wjazd z Głogowskiej,druty,i poprawić nawierzchnię brukową na odcinku od Głogowskiej do Kasprzaka (bo tam właśnie mieszkańcy narzekali,że mogą złamać obcas Very Happy Very Happy Very Happy ).

MOD PL3/4: Tu mieliśmy pisać o linii 18, a nie o stanie torowisk. Są inne działy do tego...


Zgadza się;ale tutaj zahaczyliśmy o ten temat w kontekście utworzenia tam końcówki,właśnie dla linii 18. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:33, 27 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie tramwajowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin