Autor |
Wiadomość |
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
przydała by się zatem linia 71BIS (ale to głupia numeracja, więc 46): OS.DĘBINA - Trasa 71 - Niepodległości - Św.Marcin - Ratajczaka - Taczaka - Taylora - Niepodległości - ...
Wzmocni ona Wildę i połączy Centrum oraz pobliże Starego Browaru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:21, 03 Sie 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Przynajmniej miałbym superwygodne połaczenie z Broiwarem tylko czy ktoś na to wpadnie wyżej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:22, 03 Sie 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | przydała by się zatem linia 71BIS (ale to głupia numeracja, więc 46): OS.DĘBINA - Trasa 71 - Niepodległości - Św.Marcin - Ratajczaka - Taczaka - Taylora - Niepodległości - ...
Wzmocni ona Wildę i połączy Centrum oraz pobliże Starego Browaru. |
Ale jak szczytówka to może 371 a nie 46? Pomysł całkiem dobry, ale niestety kosztem częstotliwości na 71 moim zdaniem. Obie linie naprzemennie co 20 minut, w sumie szczyt co 10 minut. Dałbym ją od 6:30 do 18:30 w dni robocze, 71 całodziennie wtedy co 20.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:29, 03 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
W sumie ok, tyle że niektórzy twierdzą,że z Winograd nią tłumy jeżdżą rano do Centrum... moim zdaniem na Winogradach można tak poobcinać linie, żeby zmusic ludzi do linii 4 i 10.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:35, 03 Sie 2006 |
|
|
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Po co 371. Była by sama w trzysetkach. Wątpie, by MPK chciało decydowac sie na linie szczytowe. Pozostańmy narazie przy 46. 46 mogłaby jeździć w robocze od 6:30 do 20:00 co 20 minut naprzemiennie z 71.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:55, 03 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tyle, że Winogrady zaczną się burzyć. Poza tym wolalłbym mieć dojazd do Zamku dość często Co do numeracji to 46 wydaje mi się głupie... :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 09:48, 04 Sie 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
^ W sumie spod Zamku na Winogrady jest 16 (może poza okresem wakacji), 4 i częściowo 51, praktycznie straciliby tylko mieszkańcy wschodniej części os Wichrowe Wzgórze. Co do samej linii 46(371) wolałbym ją na Dworcu. Biorąc pod uwagę, że 76 połaczony będzie z 90, a na Ratajczaka powstanie tramwaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:41, 04 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No ok, ale niech się zatrzymuje na przystanku linii nocnych pod krzyżami, bo ja potrzebuję częstą linię do przesiadki z Zamku na Fredry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:56, 04 Sie 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
^To chyba byłby najmniejszy problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:59, 04 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A moim zdaniem nie, ponieważ z pasa z którego "76" skręca na Św.Marcin przejechać pod ten przystanek, a potyem wrócić na lewy pas jeszcze przed Kaponierą, to nie lada manewr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:01, 04 Sie 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | W sumie ok, tyle że niektórzy twierdzą,że z Winograd nią tłumy jeżdżą rano do Centrum... moim zdaniem na Winogradach można tak poobcinać linie, żeby zmusic ludzi do linii 4 i 10. |
No i właśnie tego podejścia nie kumam. Zarżnąć linie autobusowe i zmuszać wiarę do tramwajów. Jest coś takiego jak "rynek", który sam się kształtuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:13, 04 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tyle, że "rynek" wykończy tramwaje, a ja osobiście wolę wykończyć busy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:26, 04 Sie 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Szczytówka 371 mogła by jeżdzić z Dębiny albo z Saperskiej* albo z Pamiątkowej do Kaponiery, Św. Marcina* (* - niepotrzebne skreślić)
Rozkład:
1) od ok. 7.00 - do ok 8.00 (9.00*) co 16' ( w tym okresie 71 co 16' celem synchronizacji w sumie co 8' )
od ok 14.00 - 17.00 co 30' (naprzemiennie z 71 co drugi kurs)
2) od 6.30 - ok 8.00 (9.00*) i od ok 14.00 - 17.00 co 30' (naprzemiennie z 71 co drugi kurs)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:41, 04 Sie 2006 |
|
|
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
A co Wam szkodzi, niech zakręca na Ratajczaka. Przystanki przesiadkowe powtałyby:
"Św.Marcin" (linia A i tramwaje 2,5,9,13,16) a potem "Składowa" (71,76).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:15, 04 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie zgadzam się, ponieważ musi być blisko na Fredry z "71" i z Zamku,bo wobec "71" to tam sam mobilniejsze linie... Co mi po liniach typu 2,5,9? :shocked:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:20, 04 Sie 2006 |
|
|
|