Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dyskusja nad sytuacją KM po otwarciu trasy przez M.Św. Rocha
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Wydarzenie roku 2007 - Tramwaj na Rataje Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dyskusja nad sytuacją KM po otwarciu trasy przez M.Św. Rocha
Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
tosheck napisał:
A propos - czy nazwa Franowo już obowiązuje, czy jest tylko umowna na forum? Bo nazwa końcówki to "M1", podobnie zresztą, jak i planowana tam zajezdnia.


My tak sobie tu mówimy Franowo. Cool Mozliwe, że bedzie M1, ale chyba miało być przedłużenie do Przemysława?

Mateusz19 napisał:


3 tak, ale tylko w dni robocze od 6:30-19 mogłaby jeździć. "13" i tak pojedzie Rochem... "16" mimo wszystko co 10 minut skoro pojedzie przez całe miasto i przestanie być roboczą szczytówką.

19 i 20 niepotrzebne jeśliby 11 jeździła co 10 min(9 przez Towarową co 20'), bo z DTRu do Półwiejskiej linia 12 da radę, skoro na R.Rataje jednak da się do niej wsiąść.



Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:44, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
tosheck napisał:
A propos - czy nazwa Franowo już obowiązuje, czy jest tylko umowna na forum? Bo nazwa końcówki to "M1", podobnie zresztą, jak i planowana tam zajezdnia.


My tak sobie tu mówimy Franowo. Cool Mozliwe, że bedzie M1, ale chyba miało być przedłużenie do Przemysława?

Mateusz19 napisał:

Tak jak mówicie jest najlepiej,ale:
1: Franowo-Lecha-Hetmańska-Junikowo
3: Starołęka-Rocha-Wilczak (co 20 minut)
5: Stomil-Rocha-Górczyn
11: Franowo-R.Rataje-Piątkowska
13: Starołęka-R.Rataje-AWF-Junikowo
16: Franowo-Rocha-os.Sobieskiego (co 5 lub 7 minut)
17: Starołęka-Śródka-Ogrody
18 Zawady-Ogrody (co 20 minut)

Otwarcie mostu św. Rocha jest doskonałym pretekstem na ustalenie nowych tras, które pozostałyby na dłużej.

Most Rocha: 3,5,16
Most Królowej Jadwigi: 6,11,12,13
Most Chrobrego: 4,8,17,18

Dałem 3 przez Rocha, ponieważ dzięki temu uniezależniłaby się częściowo od 4. Dałaby połączenie DTR z Rocha zamiast proponowanej przez Was 13.
Linia 13 zostałaby na swojej trasie. Zapewnienie bezpośredniego dojazdu z przystanku Serafitek do Kupca.
Dzięki tym zmainom linia 9 (lub2) mogłaby jeździć z Dębca przez Towarowom. Linia 3 zastąpiłaby częściowo linię 9 na odcinku Podgórna-Poznańska.

Przeczytałem wasze rozważania na temat 18 i pomyślałem, ze można dać ją na Zawady. Wypełniłaby lukę po rozdzielonej przeze mnie "trójczwórce". Wspomogłaby siedemnastkę. W sumie prawie dublowałaby ją, ale myślę, że takie rozwiązanie jest spoko.

Jeśli chodzi o jakiś tramwaj skręcający z Rocha w stronę Śródki, to według mnie jest on niepotrzebny. Trudno znaleźć linię, która odpowiadałaby temu (jedynie 16 może tak jeździć, ale ona obowiązkowo musi jechać na Franowo!) No i ludzie ze Śródki mogą dojechać do Centrum przez Most Rocha. Zreszta każdemu nie można dogodzić

Pozostaną osoby, którym nie sposoba się wyrzucenie 18 z Głogowskiej i Hetmańskiej.

Nie wiem jak temu zaradzić. Może dać:

19: R.Starołęka-R.Rataje-Półwiejska-Most Dworcowy-Hetmańska/Głogowska-Traugutta-R. Starołeka
20: w drugą stronę

Nie lubie takich lini bez pętli, bo są nie jasne. Jednak wypełniłyby one lukę po 18 i wspomogłyby 12.
Możaby było wykorzystać pętle na Stomilu do odpoczynku kierowców.


Przed otwarciem odcinka do Franowa linia 16 powinna jeździć jednak do os. Lecha.

3 tak, ale tylko w dni robocze od 6:30-19 mogłaby jeździć. "13" i tak pojedzie Rochem... "16" mimo wszystko co 10 minut skoro pojedzie przez całe miasto i przestanie być roboczą szczytówką.

19 i 20 niepotrzebne jeśliby 11 jeździła co 10 min(9 przez Towarową co 20'), bo z DTRu do Półwiejskiej linia 12 da radę, skoro na R.Rataje jednak da się do niej wsiąść.

Teraz tuż po otwarciu, albo 16 przez Rocha, a 7 na Zawady (na krzyż), albo 16 na Zawady a 7 na LEcha (spotkanie nba Kórnickiej i odbicie o 90 stopni).


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:45, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mateusz19
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
faktycznie z jak 11 bęzie co 10 minut, to 12 da radę.

Myślę, że bezsensu dają 13 przez Rocha. Nie skróci to czasu przejazdu i odetnie Serafitek od Strzeleckiej. No i warto zostawić linię na starej trasie. Czym mniej zmian tym lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:59, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
W odniesniu do pomysłu Mateusza19

- jeżeli 3 dasz przez Rocha to zniknie synchronizacja rozkładów 3 i 4 na Ratajach i na Fredry bo trasy te mają różne czasu przejazdu.

- 19 i 20 to byłyby linię okólne juz to raz przerabialiśmy ....

- 16 co 5-7 minut nierealne bo nie ma takiej ilości składów.

- 13 może i masz rację ale i tak przez Rocha pojedzie Smile

- 18 przez Głogowska na razie musi być ale to temat na inne rozważania.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:47, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
16 co 5-7 min by sie przydała by rozładować syf na PST (tak wiem - brakuje taboru)


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:04, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
Na to jest rada- szczytowa "19stka" na trasie obecnej "16stki" co 10 minut (rano ewentualnie takze popołudniu)


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:13, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
I to jest bardzo dobra koncepcja w takim układzie.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:31, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mateusz19
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
tak, to dobry pomysł. Jednak przypasowałbym tej lini nazwę "D".

a pozostawienie 13 na Strzeleckiej to obowiązek. Mam nadzieję, że tak zrobią!


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:01, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Mateusz19 napisał:
Jednak przypasowałbym tej lini nazwę "D".


Tylko żadne D znowu, jak już tramwajom dajemy numerki tak na marginesie.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:13, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mateusz19
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
takie rozwiązanie w tym przypadku jest dobre. Jako linia szczytowa musi się odróżniać. No i kiedyś, już kursowała taka linia po tej trasie, więc ludzie skojarzyliby sobie. Wink

A 19 zarezerwujmy do jakiejś całkiem nowej lini.

Cytat:
jeżeli 3 dasz przez Rocha to zniknie synchronizacja rozkładów 3 i 4 na Ratajach i na Fredry bo trasy te mają różne czasu przejazdu.


myślę, że nie jest to problem. W końcu byłyby to dwie niezależne linie.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:20, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
Mateusz19 napisał:
tak, to dobry pomysł. Jednak przypasowałbym tej lini nazwę "D".



O nie, nie, zadnych "dydków" znowu. "19ście" o wiele lepsza. Nie powracajmy do "wieśniackich" oznaczeń


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:27, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mateusz19
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
no dobra niech Wam będzie Wink

a co myślicie o ożywieniu lini 3 w sposób, który proponuję.

Na otwarcie mostu powinni zakupić z 3 nowe wozy. Powinien być to symbol nowoczesności i rozwoju MPK Wink


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:35, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
16A albo 16bis też wieśniacze??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:44, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
NL263 #1666 napisał:
16A albo 16bis też wieśniacze??


nie róby z Poznania Łodzi ani Szczecina. Po co na siłe kombinowac z numerkami, jak można dac kolejny wolny


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:47, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Albo niech "21" kursuje od 23 do 9 rano z tym, że ok.5 wymiana brygad z dwóch GT8 na pięc-sześć 105N.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:53, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mateusz19
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
hehe zaczynacie wymyślać gorsze rzeczy niż moje "D" Laughing

Faktycznie lepiej dać numerek. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:01, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:
Albo niech "21" kursuje od 23 do 9 rano z tym, że ok.5 wymiana brygad z dwóch GT8 na pięc-sześć 105N.


Jakby N21 jeździł po tej samej trasie co 16 to by przeszło- tak to sie merdać będzie. Ponadto to obsługi szczytówki wystarczą 4 brygady


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:02, 16 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wojtas
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Piątkowo

Post
9 i 13 zostaną na Strzeleckiej a 5 na Rocha


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:46, 18 Sty 2007 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Wojtas napisał:
9 i 13 zostaną na Strzeleckiej a 5 na Rocha


5 i 13 pojedzie Rocha a co ma 9 do Rocha to nie wiem Smile Przecież wiadomo że na Wildę jedzie .


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:56, 18 Sty 2007 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
@tomikat- to co uprawia Wojtek to spam, spam i jeszcze raz spam ;]


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:02, 18 Sty 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Wydarzenie roku 2007 - Tramwaj na Rataje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin