Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[GT6/8] Doczepki do helmutów B4

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Tramwaje Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[GT6/8] Doczepki do helmutów B4
Autor Wiadomość
Wojtas
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Piątkowo

Post [GT6/8] Doczepki do helmutów B4
Mamy taki sprzęt jak doczepki B4 w Poznaniu?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:38, 31 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
Były kiedyś, kilka sztuk (5?), nigdy liniowo nie jeździły, od razu poszły na części zamienne


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:46, 31 Gru 2006 Zobacz profil autora
motorowy
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zawodowo Forteczna...

Post
Mieliśmy 5 szt. z Frankfurtu/M ale nie były eksploatowane i poszły na części zamienne do GT6/8. Tu masz ich zestawienie (numery niemieckie, naszych nie dostały):
1811 prod. 1960 przyjęty do MPK 17.04.2002 skasowany 21.05.2002
1815 1964 - 22.04.2002 - 13.05.2002
1816 1964 - 25.04.2002 - 13.05.2002
1822 1966 - 25.03.2002 - 7.05.2002
1826 1966 - 29.03.2002 - 7.05.2002


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:47, 31 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wojtas
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Piątkowo

Post
Nigdy nie jeździły bo by się nie mieściły na przystankach?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:49, 31 Gru 2006 Zobacz profil autora
motorowy
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zawodowo Forteczna...

Post
Wojtas napisał:
Nigdy nie jeździły bo by się nie mieściły na przystankach?


To też ale przede wszystkim w MPK nie było odważnego, który podpisałby ich dopuszczenie do ruchu. W Polsce, nie tylko w Poznaniu panuje dziwne przekonanie, że doczepy nie napędzane są niebezpieczne, pogarszają skuteczność hamowania i same łatwiej ulegają warii hamulców. Z tego samego względu ostatnio Szczecin nie zakupił z Berlina składów T6/B6 tylko "katówki" - bali się eksploatacji doczep na pochyłościach... To są oczywiście zwykłe dyrdymały, na świecie wagony bez napędu własnego są eksploatowane z powodzeniem - vide Lipsk czy Roztock, któe to zakupiły niskopodłogowe 4NBWE Bombardiera, montowane w Cegielskim. Ale nasi "fachowcy" nie widzieli jeszcze doczepki nowocześniejszej niż ND.[/url]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:56, 31 Gru 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
W Niemczech jest zupełnie inna mentalność techniczna, tam nawet Combino zczepia się w "dwuskłady" Wink

http://youtube.com/watch?v=K56Yb5NpEGA [Erfurt]

Jeśli chodzi o doczepki w Polsce to pozostaje kwestia nasilonego wandalizmu w takich pojazdach. Co do warunków eskploatacji to w pełni popieram przedmówcę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:08, 31 Gru 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
A jaka jest różnica pomiędzy wandalizmem w doczepie biernej od tego w doczepie czynnej vide 105NaD?? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:21, 31 Gru 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
marcinho napisał:
A jaka jest różnica pomiędzy wandalizmem w doczepie biernej od tego w doczepie czynnej vide 105NaD??


Nie ma żadnej różnicy, dlatego MPK nie decyduje się na zakup nowych doczep z cegielskiego chociażby. Można by zastosować monitornig celem wyeliminowania wandalizmu, ale to podwyższyło by dodatkowo cenę takiej doczepy, a mimo wszystko przegubowy pojazd jest wg. mnie lepszy.
Pozostałe kwestie wyjaśnił motorowy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:28, 31 Gru 2006 Zobacz profil autora
Ryba
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz)

Post
Co do Niemiec, to tez to, ze maja dłuższe niż w Polsce przystanki. Myślą prędzej niż robią. Taka prawda.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:06, 31 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Tramwaje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin