Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Niespełnione nadzieje?

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Niespełnione nadzieje?
Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post Niespełnione nadzieje?
Wielokroć media prześcigały w publikowaniu wywiadów i artykułów z udziałem MPK w tematach dotyczących zmian trasy i optymalizacji połączeń. Przygotowałem mały wyciąg zmian, które były planowane/zapowiadane przez władze MPK w mediach, ale jesyt o nich jak najbardziej cicho:

1. Linia 64 miała być wydłużona os. PArkowego (Strzeszyn Rosyjski). MPk uznało, że mozna niektóre kursy walnąć w okolice ulicy Tołstoja.

2. Połączenie linii 76 i 90.

3. Kasacja linii 97.

4. Usprawnienie KM dla Różanego Potoku i UAMu, czyli modernizacja linii 87 i 98.

I co? Ano nic...

Są też sprawy o których oficjalnie nikt nie mówi, ale o nich słychać:

5. Wydłużenie linii 68 do Cmentarza przez Suchy Las (bodaj do Wałeckiej) lub zamiana końcówek 60 i 68.

6. Autobus na Nieszawską lub przez Krańcową w kierunku Głównej.

7. Pomoc dla 82 na odcinku Ogrody - Piątkowska.

Można by znaleźć wiele innych.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:43, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
64 miał mieć kursy do Parkowego już od września i tez mnie to dziwi że nic się nie dzieje, może jakieś kłopoty z nową końcówka
chyba podjadę tam przy okazji.

76+90 oby nigdy albo jak najpoźniej

82 O tym mówi się od 3 lat ( z tego okresu mam wycinek z Głosu na ten temat) ( nie czasami W.W - Ogrody ? )

Ale co sie odwlecze to nie uciecze następna okazja do zmian 1.01.07 jak ludziska przetrawią obecną rewolucję.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:21, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ja słyszałem już o linii 182 Piątkowska - Słowiańska - Ogrody...

76+90 byłoby chyba rozsądne, żeby 76 zabrać z odcinka AWF-PKP! Dziś na Dębinie ZGON, TRAGEDIA, MASAKRA, KATORGA, HEKATOMBA, 7 PLAG EGIPSKICH!! widzieliście co się dzieje przy PKSie? Dlatego 76+90 zbawi Dębinę.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:26, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Byłem a raczej przejżdżałem zatłoczoną 11 korek aż od Warty się ciągnął.... tyle że remont Kościuszki potrwa czas jakiś a stworzenie
MEGA linii o najdłuższej trasie zostanie na stałe ( ciekawe czy wtedy opóźnień nie będzie) na razie to 76 może sobie jeździć do Krakowskiej.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:56, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Przemo
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Bo akurat linia 90 wcale sie nie spoznia....Swoja droga to niech ona w koncu zacznie dojezdac jak za dawnych dobrych lat do Dworca Rataje!

Co do wzmocnienia 82 to kiedys pisalem ze linia 78 moglaby za takowe robic jadac od Piatkowskiej w okolice Ogrodow jak 82.
Na temat 97 sie nie wypowiadam nawet jej nie zaliczylem....nie znam realiow.
64 byloby dobrym rozwiazaniem ale pewnie nie ma miejsca na koncowke albo problemy z gruntem na ktorym ma ona byc.
A po co zamieniac 60 i 68?Do Strzeszyna nie potrzeba czesciej...
Nie wiem co mozna usprawnic w kursowaniu 87 i 98 chyba tylko dodawac kursy ewentualnie wydluzylbym 91 pod Kampus , ale to nie przejdzie bo tam jest przejazd kolejowy.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:49, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post Re: Niespełnione nadzieje?
Pasażer linii 4 napisał:


2. Połączenie linii 76 i 90.

Faktycznie dużo szumu od wielu miesięcy i nic.
Pasażer linii 4 napisał:

3. Kasacja linii 97.

6. Autobus na Nieszawską lub przez Krańcową w kierunku Głównej.

można by je połączyć a bus Krańcową do Głownej nie pojedzie ze względu na często zamknięty przejazd
Pasażer linii 4 napisał:

4. Usprawnienie KM dla Różanego Potoku i UAMu, czyli modernizacja linii 87 i 98.

Nawet z rowerami są problemy Very Happy, do powstanie nowego układu nic się nie wymyśli lepszego (poza wspminanym na forum pomyśle PL11 z 91)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:55, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
O linii 91 do UAM i dalej Różanego Potoku pisałem już z 200-300 razy pewnie Smile i pisze nadal, bo to spowoduje niepotrzebnośc "87" ,którego walnąć można na Boranta, zabijając 47.

60 z 68 można zamienić, bo jednak 68 miałby wtedy kompletne uzasadnienie do jazdy na przegubach i 68 ma bardziej ludzką trase niż ta beznadziejna "60"! Z tego, ani się przesiąśc, ani doczekać się na to... "68" zaś ma trasę wymarzoną dla Strzeszyna. To już lepiej 68 na Streszyn, a 60 na Wałecką do Cmentarza.

"90" jeżdzi dość dobrze, jak i 76 do AWF z Dębiny, wieć megalinia z tego nie byłaby zła.

PS.Tomikat jakby Ci się nie podobało mógłbyś jeździć wreszcie tramwajami 4 i 10 Razz


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:15, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
4 i 10 ? na przesiadki ? do pracy nie da rady ale poza tym przyzwyczaiłem sie do podstawianych 90 na K.W.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:21, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
^A tak będzie miała wspólny przystanek z 74 więc też się przyzwyczaisz Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:27, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
tomikat napisał:
4 i 10 ? na przesiadki ? do pracy nie da rady ale poza tym przyzwyczaiłem sie do podstawianych 90 na K.W.

A czemu nie? Spóźnisz się czy nie lubisz? Zaraz za 4 masz 9, a za 10 - 11. Wydaje się ok i wygodnie. Tamte tramwaje to szczyt klimatu i piękna polskiej komunikacji tramwajowej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:39, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Owca
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań- Dębiec

Post
76+90 bedzie wkrotce zrealizowane .. Confused

a wczoraj na debinie rzeczywiscie masakra byla... czekalam chyba z pol godziny na autobus... z wrzeszczacym dwulatkiem...ehhh..
zreszta rano nie bylo lepiej :/


Post został pochwalony 0 razy
Śro 06:16, 30 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No bo wczoraj poległy obie dębińskie linie. Właściwie Wildai Dębina stracił obie linie do 9 listopada...
Powinni walnąć 71 i 76 przez M.Dworcowy bo szybciej by odjechali Niepodległości dookoła niż się nią pchają.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 09:15, 30 Sie 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Gigantyczne korki tworzą się na Jadzi. Mase ludzi czeka także na spóźniony 76 przy AWFie. :/


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:52, 30 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Masa ludzi to była dziś o 19:06 w 71!! Autobus spóxniony ok. 35-38 minut! W śrdoku tłum i gorąco tak., że klima nawet nie dawała ulgi!


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:47, 30 Sie 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Pasażer linii 4 napisał:
tomikat napisał:
4 i 10 ? na przesiadki ? do pracy nie da rady ale poza tym przyzwyczaiłem sie do podstawianych 90 na K.W.

A czemu nie? Spóźnisz się czy nie lubisz? Zaraz za 4 masz 9, a za 10 - 11. Wydaje się ok i wygodnie. Tamte tramwaje to szczyt klimatu i piękna polskiej komunikacji tramwajowej Smile


BTW: Tramwajem jadę ok 30 minut z przesiadka a 90/74 15 minut. Tramwajem jeśli to popołudniu.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:58, 31 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ale wsparcie tramwajów jest bardziej chwalebne Cool


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:01, 31 Sie 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin