Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[Łazarz] Skrzyżowanie Głogowska/Hetmańska
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[Łazarz] Skrzyżowanie Głogowska/Hetmańska
Autor Wiadomość
poznanianka
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: poznan

Post :)
Witam Smar. Fajnie ze robisz zdjecia i je wrzucasz, ale po co te same w kilku miejscach? Jak ktos przeglada rozne stronki, i trafia wciaz na te same fotki to sie troche ... denerwuje...
Dlatego mam propozycje jesli ktos chce wrzucic fotke ktora jest juz gdzies indziej to moze po prostu nalezaloby podac linka i kazdy moze sobie otworzyc... Question Question Question


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:36, 03 Sie 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
Skoro nikt nie pokusił się o podsumowanie remontu dorzuce parę zdań od siebie.
Cała operacja przebiegła dość sprawnie, wahadła (W1, W2) dość sprawnie woziły pasażerów, W3 było porażką pod względem przewozowości, ale być musiało. Autobus za tramwaj raczej bez zarzutów.
Ekipy remontowe wymieniły tory nawet kawałek za skrzyżowaniem (kier. Dmowskiego, Głogowska i Hetmańska). Zwrotnice standardowo na pętlach, sterowanie Bombardiera. Zawiodło mnie jedynie wykonanie asfaltowej nawierzchni na skrzyżowaniu, wybrano niestety podobnie jak podczas remontu na Kórnickiej opcję najtańszą, ale chyba najmniej trwałą. Kiedyś kładli niezniszczalną kostkę wypełnioną elastyczną mieszanką smołu i gumy jak na Traugutta czy Starołęce. Miejmy nadzieję że liczne Tiry nie zdemolują zbyt szybko owoców 3 miesięcznej pracy.
Tyle co na temat remontu ktoś ma inne spostrzeżenia??


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:16, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Na przebudowanym skrzyżowaniu Głogowska/Hetmańska na pewno bardziej szarpie niż na Jana Pawła II/Kórnicka. Wink Być może to wina zalania torów asfaltem. Czy też to odczuwacie??


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:20, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
smar
Pieszy
Pieszy



Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Kuba napisał:
Skoro nikt nie pokusił się o podsumowanie remontu dorzuce parę zdań od siebie...
Zawiodło mnie jedynie wykonanie asfaltowej nawierzchni na skrzyżowaniu, wybrano niestety podobnie jak podczas remontu na Kórnickiej opcję najtańszą, ale chyba najmniej trwałą. Kiedyś kładli niezniszczalną kostkę wypełnioną elastyczną mieszanką smołu i gumy jak na Traugutta czy Starołęce. Miejmy nadzieję że liczne Tiry nie zdemolują zbyt szybko owoców 3 miesięcznej pracy...
No właśnie - jestem na 99% przekonany, że szybko pokruszy sie ten asfalt między torami i będą dziury i nierówności, tak jak przed remontem :/ Dlaczego - otóż jak przejeżdża sie tam samochodem, czuć drgania (nierówności). Jak przejedzie 10000 TIRów (a może i mniej) - może byc nieciekawie...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:22, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
Smar napisał:
Dlaczego - otóż jak przejeżdża sie tam samochodem, czuć drgania (nierówności). Jak przejedzie 10000 TIRów (a może i mniej) - może byc nieciekawie...


Przejazd na Jana Pawła II/Kórnicka jadac od strony Malty jest też zrobiony beznadziejnie, samochodem nie można by było przejechać z prędkością pow. 90 km/h bez podskoczenia, nie można tego powiedzieć np. o Rondzie Starołęka.
Ale taka jest zaleta przetargów organizowanych w PL wszystko jak najtaniej, a potem wychodzi smród po latach albo miesiącach jak to miało miejsce z autostradą Września-Konin. W Niemczech od dawna kładą na przejadach tylko kostkę bo asfalt mimo wszystko nie wytrzymuje i się kruszy szczególnie zimą.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:34, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Kuba napisał:
Zawiodło mnie jedynie wykonanie asfaltowej nawierzchni na skrzyżowaniu, wybrano niestety podobnie jak podczas remontu na Kórnickiej opcję najtańszą, ale chyba najmniej trwałą. Kiedyś kładli niezniszczalną kostkę wypełnioną elastyczną mieszanką smołu i gumy jak na Traugutta czy Starołęce. Miejmy nadzieję że liczne Tiry nie zdemolują zbyt szybko owoców 3 miesięcznej pracy.
Tyle co na temat remontu ktoś ma inne spostrzeżenia??

smar napisał:
Jak przejedzie 10000 TIRów (a może i mniej) - może byc nieciekawie...

Może liczą, że po oddaniu A2 i nowych oznakowaniach TiRy nie będą się przez to skrzyżowanie przemieszczać Very Happy
BTW faktycznie wychodzi krótkowzroczność w przetargach jak naj taniej, co w konsekwencji jest mniej trwałe i wcale ta cena nie jest taka niska.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:44, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Jeszcze a propos partactwa to zaobserwowałem że na Kaponierze (w relacji Sobiecha - Górczyn) Combino wężykuje.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:36, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
Tak też to zauważyłem Sad


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:17, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Wszystkie tramwaje tam wężykują, bo taka jest budowa zwrotnicy. Dzięki temu remontowi przynajmniej nie zapada się wszystko dodatkowo na dół.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:37, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Ja zauważyłem że zgodnie z nową świecka tradycją na skutek zmiany geomertii łuków przystanek w kierunku Górczyna został przebudowany na pojedyńczy ( patrz Kórnicka) to jakaś plaga ostatnio.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:49, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Poznaniak
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo

Post
dokładnie pojedyncze przystanki to plaga
a ztym aswaltem to moze byc tak jak na kórnickiej
tam parę dni po otwarciu coś poprawiali
oby tutaj nie było tak samo
lato 2007 remont przejazdów i powtórka z rozrywki (W1)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:57, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
Poznaniak napisał:
Z tym aswaltem to moze byc tak jak na kórnickiej
tam parę dni po otwarciu coś poprawiali


Nawet nic o tym nie wiem, ale jak poprawiali to poprawili źle bo przejazd jest nierówny Sad Nie wróżę mu niczego dobrego zwłaszcza przy tym ruchu który tam jest.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:02, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Na Hetmańskiej na obu przystankach brakuje ławek. Efekt jest taki, że ludzie siadają na krawędzi peronu i kładą nogi na tory. Kilka dni temu tak se siedzieli aż tu nagle z Głogowskiej wyjechała wyjazdowa 5 w kierunku starołęki. Motorowy zadzwonił a ludzie w panice zaczęli uciekać. W końcu ktoś nie zdąży i skończy jak ten biedak co żebrze na Teatralnym.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:55, 18 Wrz 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Ale czy kretyni (czyt.: decydenci) nie mogliby CHOCIAZ RAZ POMYSLEC ZANIM DOJDZIE DO TRAGEDII??


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:37, 20 Wrz 2006 Zobacz profil autora
stasheG
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: PZN

Post
Decydenci mają za przeproszeniem gówno do powiedzenia, gdy Jasiu albo Małgosia sadzają swe szanowne 4 litery na krańcu peronu i bawią się na torowisku. Jak Jasia zgarnie Helmut, może Małgosia i cała reszta tych worków zrozumie. 2 dni temu koleś na Mieszka I zabił się niestety na motocyklu. Kogoś ruszyło? Otóż nie. Debile jeżdżą jak jeździli, to tak klawo i fajno.
Poza tym jest jeszcze takie zjawisko jak ewidentny brak miejsca - peron jest wąski bo wokoło ma jezdnię i torowisko (oba mają określoną szerokość, a w przypadku drugim niekiedy odzywa się "głos narodu" stwierdzający, że tramwaj jest do niczego, bo nie mieści się wszędzie - może ktoś zmądrzał?), a jak na peronie ustawisz ekstra ławki, to zamiast stać dajmy na to 10 osób usiądą w tym samym miejscu trzy osoby.
I ostatnie - tam aż tak rzadko tramwaje nie jeżdżą, by koniecznością było siedzenie. Rozumiem gdzies tam po drodze od Murawy do Wilczaka (w dni robocze przeca trójka co 20 minut lata) - tam to się można wystać za wszystkie czasy. A tak? To wszędzie w sumie nawet w niedziele dość często bimby jeżdżą.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:18, 20 Wrz 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Ale kiedyś ławki były i było dobrze a teraz?? Mój ojciec jeździ stamtąd codzienie do pracy i z jego relacji wynika że wszyscy się skarżą na brak ławek. Więc skoro pasażerowie chcą ławek to czemu nie ma ich tam być?? MPK jest dla pasażerów czy odwrotnie?? Bo czasem mam wrażenie że opcja 2.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:56, 21 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Tomaszko
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Świerczewo

Post
Głogowska bez tramwaju!

Uwaga poznaniacy. Czekają nas trzy dni objazdów i utrudnień w ruchu tramwajowym. Powodem jest ogromna dziura, która dziś w nocy pojawiła się na przystanku tramwajowym na skrzyżowaniu Głogowskiej i Hetmańskiej. Pod torowiskiem zapadła się ziemia, podmywana przez uszkodzoną rurę wodociągową.

Choć głęboka na prawie dwa metry dziura na przystanku przy ul. Głogowskiej pojawiła się dziś, zagrożenie w tym miejscu pracownicy MPK sygnalizowali już w piatek. Wtedy to dostrzeżono pod zwrotnicą i torami pęknięcia, które, jak się dziś okazało, były objawem uszkodzenia podziemnej rury.

- Rzeczywiście sygnały o zagrożeniu dostawaliśmy już wcześniej. Dziś w nocy zapadła się ziemia, dlatego też od rana tramwaje skierowane są objazdami, a pomiędzy skrzyżowaniem Głogowska - Hetmańska i rondem Kaponiera jeździ autobus "Za tramwaj" - powiedział nam na miejscu zdarzenia pracownik Nadzoru Ruchu MPK.

Dziura powstała w miejscu, które kilka miesięcy temu było całkowicie wyremontowane. Prawdopodobną przyczyną zapadnięcia się ziemi była uszkodzona rura wodociągowa, z której od kilku tygodni sącząca się woda podmywała grunt pod przystankiem.

Nie wiadomo jeszcze jak długo potrwa naprawa awarii. Pracownicy MPK mówią, że na swoje trasy tramwaje mogą wrócić dopiero za trzy dni. Do tego czasu poznaniacy muszą korzystać z komunikacji zastępczej.





tutej.pl

Przykład typowej polskiej fuszertki... Cool


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:12, 14 Sty 2007 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Hurra! Niech żyje autobusowa komunikacja zastępcza! Smile

T/1 - 1001
T/2 - 1002
T/3 - 1827
T/4 - 1835
T/R - 1815

1815 wszedł za 1835 który zaliczył bombę - "inteligentna" kierująca puszką nie zauważyła 18-metrowego kolosa pragnąc skręcić w lewo w Niegolewskich. Na szczęście obyło sie bez ofiar ani zniszczeń. Rezerwa zrobiła jedno kółko i zeszła. 1835 pozostał na linii.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:18, 14 Sty 2007 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
To jaką trasą,w związku z awarią,jedzie dzisiejsza linia 5 z okazji finału WOŚP? - interesuje mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:39, 14 Sty 2007 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Potwierdzam:
5,14 => kier. Grunwald pewnie bez sensu koło Areny na Górczyn...
8=> Gwarna
18=> jak "10"
Z tego co widziałem Smile

Czy T dojezdza do Górczyna czy tez bez sensu jadą tam objazdami 5 i 14?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:45, 14 Sty 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 5 z 9

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin