Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Komunikacja Rataje - Piątkowo
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja miejska w Poznaniu Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Komunikacja Rataje - Piątkowo
Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ale z Sobieskiego przez Winogrady Zachodnie, Solną, Baraniaka. No i połaczenie Śródki z M1. Taka linia mogłaby być przyspieszona i mniej korkowa niz 74.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:12, 21 Maj 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
chyba, ze tamtędy... ale to już chyba po budowie dworca w tamtych okolicach....


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:13, 21 Maj 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Zawsze mozna jakąś linię pośpieszną puścić przez Nowe Zawady i Al. Solidarności. Tyż szybko, a Most Lecha już się nie korkuje jak dawniej.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:55, 21 Maj 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
szybko jest, ale zdala od ważnych tras (wsensie, że nowe zawady i most lecha) a solną to by zbierał wiare... tak na prawdę łatwiej jest kogoś podwieźć do M1 z centrum niz z alei skąd masz chwile do plazy (no może nie chwile, ale szybciej)...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:58, 21 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Tylko po co iść do takiej Plazy? Tanich zakupów tam nie zrobisz... Musisz brać pod uwagę, że centra handlowe jak i kina są juz teraz mekkami na niedzielę i ludzie nie pójdą tam gdzie najbliżej, tylko tam gdzie im się podoba, zatem trzeba doprowadzić do tego, żeby był w miarę równy dojazd do każdego "modnego" miejsca. Dlatego też do najbradziej oddalonych trza uruchomić szybkie, bezpośrednie linie oraz krótkie poosiedlowe z okolicy.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:10, 21 Maj 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
to OK jeżeli przjeźdżałby od tego centrum do tego centrum - jednak bardziej podobała mi się propozycja z Solną (byle nie likwidowac całkowicie połączenia na aktualnej trasie 84)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:48, 22 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
To napewno nie będzie zlikwidowane, znaczy połaczenie M1<=> Śródka. Ale może polec połączenie Orła B-go <=> M1 <=> Śródka.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:55, 22 Maj 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
a to jest jedyne bezpośrednie z tych okolic... dobrze wiadomo, ze ludzi eniechętnie rozstają się za swoimi liniami choćby niewiem jak dobra im przesiadkę dali... chociaż to rozwiązuje pare problemów...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:57, 22 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Kiedyś nie było połaczenia Orła <=> Śródka i wszyscy żyli i jechali 1 lub 11 (dziś 1 lub 17) po lekkim spacerku! Trzeba to jedno poświęcić, zeby miec lepsze rozwiązania "całozawarciańskie".


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:59, 22 Maj 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
wiem, wiem... ale żeby w zamian za to powstał dobry węzeł gdzieś po drodze (niekonieczni M1 bo tam autobus traci przynajmniej 5 min na wjazd i wyjazd) może byc na Piasnicka/Kurlandzka.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:02, 22 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Zapewne powstanie tylko czy to będzie skrzyżowanie czterouliczne czy takie jak teraz typu "T"?? Bo jak "T" to linia z M1 na Sobiecha nie zahaczałaby o to, a tramwaj z Franowo NIE pojedzie na Śródkę (plany to 1 11 16)!! Bo "74" tam by dowiozl i potem do szpitala i do M1/Browar.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:04, 22 Maj 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
Wg. mnie powinna być zbudowana droga (a może bo tam nic nie ma) ze skrzyzowania Piaśnicka/Kurlandzka do Szwedzkiej i tamtędy powinny jeździć autobusy do i z M1 ew. niektóre starą drogą zachaczając o szpital... wtedy Kurlandzka to trasa Baraniaka-Żegrze a Piaśnicka (razem z nowymi torami na Franowo) to trasa M1-Inflancka i żeby autobusy nie jeździły bez powodu przez powodu ul. Chartowo (nie licze odcinku od. Kurlandzkiej do Baraniaka) wtedy wszystko się uprości... główne skrzyżowanie i z niego trzy drogi - jedna w strone Starołęki (lbu Żegrza), druga Śródki trzecia Rataj (po drodze chartowo) a ostatnia ślepa na Franowo. Ale się trochę zagalopowałem nie na temat... oops. w każdym razie w takim wypadku możnaby zlikwidowac istniejące 84 a na jego miejsce wstawić naowe z Fanowa na Piątkowo....


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:21, 22 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja miejska w Poznaniu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin