Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Jedna linia - jedna trasa
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja miejska w Poznaniu Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Jedna linia - jedna trasa
Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
marcinho napisał:
@PL 3/4 - czy cyferki są ważne??

Poza tym, dzielenie jakiejkolwiek z "moich" linii, kursy wariantowe, itd. spowodowałoby, że nastąpiłyby trudności ze "zjechaniem" sie wagonów tychże wariantówek o właściwym czasie, a przy wspólnej częstotliwości 3 minuty 2-minutowe spóźnienie jednego z takich pociągów daje 2 squady minuta po minucie, czyli STADA COME BACK.


W Poznaniu są ważne, bo tu nigdy, planowo na długo dziur nie było, a wszelkie tworzenie nowych linii opierało się na łataniu dziur w numeracji.

Nic się przy takiej częstotliwości nie musi zjeżdżać.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:03, 21 Sty 2007 Zobacz profil autora
Mateusz19
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
cyferki są bardzo ważne. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:37, 21 Sty 2007 Zobacz profil autora
motorowy
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zawodowo Forteczna...

Post
marcinho napisał:
Mój projekt zakłada:

4 - co 3 minuty
7 - co 4 minuty
8 - co 3 minuty
9 - co 4 minuty
13 - co 4 minuty
14 - co 2 minuty
23 - co 4 minuty


2 minuty na 14 nie zrealizujesz chyba, że wprowadzisz sygnalizację wyjazdową z przystanków i odcinkową na zasadach kolejowej SBL Poza tym nie zapominaj że przy Głogowskiej jest zajezdnia - ruch planowych wozów w 2-minutowym takcie praktycznie uniemożliwia zjazdy do szopy czy ruch wagonów technicznych, próbnych itp. Pozostałby powrót do dawnej koncepcji budowy wjazdu do zajezdni od Hetmańskiej przez Dmowskiego (projekt zarzucony ok. 1995 roku ze względu na olbrzymie koszty budowy podjazdu z Dmowskiego na poziom zajezdni). Chyba lepiej byłoby na 14 3 minuty i dłuższe pociągi, ponad 40-metrowe. (np. drezdeński NGTD12DD - 45 metrów)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:57, 21 Sty 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja miejska w Poznaniu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin