Autor |
Wiadomość |
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
co oznaczają te kółeczka i przykrycie 81 przez A?
czekaj - 84 miało wogóle pójśc do kasacji (przxemianowane na D)
81 + 92 = 81 do kinepolis? całkeim całkiem, tylko jazda na przestrzał Szwedzką wiąże się ze zobieniem jakiegoś przystanku IKEA n/ż bo chyba za długo przez M1 się włóczyć? no i czy ma jechac Piaśnicką czy Chartowem (PS. napisałeś Żegrze) jako linia dowozowa do kina nie powinna jechać Szwedzką tylko Kurlandzką (znaczy na odcinku przy M1 tak, ale potem powrót rzez węzeł) niestety to by ją strasznie zagmatwalło i mało kto by chciał nią jechać...
53 niech nie kluczy już na Lecha - Piłsudskiego jak inne Krzesińskie lub wogóle Katowciką od samych świątniczek (ja się musze przesiadac a oni nie )
D nie powinien tczyć się Kurlandzką w szczególności kiedy mamy Szwajcarską
66 dla wspomożenia PN. Kurlandzkiej może jechać tamtędy (bez szpitala)
A - nie wiem czy jako pośpieszny powinien jechac między osiedlami - druga trasa jak juz pisałem Katowicka - Szwedzka do M1 (wtedy nawet browar)
K - OK
74 - OK
65 -OK
52 - powiedzmy, że OK
62/96 - OK
54, 55 - OK
57 - OK
powiedzmy, że wszystkei linie wjeżdżając e do szpitala przejeżdżają przez browar... ze śródki D
z Chartowa 81
z Żegrza 52
z centrum przesiadką na 52/81 albo A (jeżeli tam aż dociągnie)
z N Rataj 81/52
z S Rataj 74
PS. Trochę zboczyliśmy z tematu - jest do tego inny - "komunikacja na Żegrzu i Chartowie"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:48, 16 Cze 2006 |
|
|
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Kółeczkami oznaczyły linie przedmiotowe 52 i 84 (i na dokładkę D) żebyśmy trzymali się tematu dojazdu M1. Schemat powstał dość długo
generalnie pod temat GTR ale pod ten też pasuje. Zresztą nie da się odzielić dojazdu do M1 od całości czyli GTR.
(Link mogę wkleić także pod GTR o ile się dublowac nie będzie...)
Co do 53 to przed chwilą PL11 straszył co się mnie czeka jeśli 53 kluczyć nie będzie...
84 podobnoż ma zostać nawet przy linii D. a o 81/92 napiszę w temacie o GTR-ze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:05, 16 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
jeżeli 53 na Chartowo ma jechać to 62 na Żegrze równouprawnienie
tak na serio to przyda się jedna linia ekspresowa stamtąd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:13, 16 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Bez przesady z tymi 62/96 - przecież mieszkańcy Krzesin potrzebują względnie szybkiej linii! Te linie bez zmian. Zostawcie też "66".
52 i A już pisałem jak
53 bez zmian bo działki na Krzesinach itp należą głownie do mieszkańców Chartowa, a nie Żegrza. Więc linia z Krzesin przez Żegrze to suchar, a "53" jedzie na tyle rzadko, że po zdjęciu z Piaśnickiej 92 i A może zostać.
D przez ulice Chartowo i Kurlandzką, os. Zodiak, szpital do M1 Ikea. 84 z Baraniaka prosto na Folwarczną, albo wcale! Linia D musi jechać przez przystanke Os.Zodiak.
92 i 99 kasacja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:39, 16 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
z 62 to był żart... ale 53 skoro już w świątniczkach wjeżdża na Katowicką niech jedzie do końca... bo na Chartowie kluczy prawie 10min - dlatego w Krzesinach wszyscy (zarówno do Szczepankowa jak i Poznania) pakują sie do 62 - na 53 zostaje tylko cząstka ludzi z centrum i oczywiście Chartowianie.
D jako pośpieszna przez Szwajcarską...
z tymi kasacjami to przesada - 99 do kasacji pod warunkiem uruchomienia K; 92 do kasacji po przedłużeniu 81 do Kinepolis;
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:03, 16 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Co do 92 i 99 to kasacja tylko wtedy jak będzie tak jak napisałeś.
"D" nawet jako pospieszny może jechać Kurlandzką - ma dzięki temu mniej sygnalizacji! I ludzi więcej po drodze (potencjalnych pasażerów).
53 nie traci aż tak dużo. Ostatnio odjeżdzałem 18:17 "62",a puściłem 18:15 "53" i ten "53" na Pokrzywnie wyprzedził mój "62"! "53" jako Ikarus wyprzedził "62" na Neoplanie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:07, 16 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
na POKRZYWNIE... ja wiem, że jak w Krzesinach wsiąde w 62 to jadę do ronda 20min a 53 30min - to jest już coś...
a po zmianie 20min w 62, a na 53 5min - Świątniczki i 10min - r. rataje czyli 15min z Krzesin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:19, 16 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko, że "53" musi jechać na Chartowo bo to właśnie linia rekreacyjna, a nie linia z R.Rataje dla mieszkańców Krzesin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:05, 16 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
no nie wiem... wiem, że linia express Krzesiny- Poznań by sie przydała - poza tym 53 zachacza o obsługiwane tylko przez kórnik Świątniczki (a także przejeżdża przez Pokrzywno i Krzesiny). Wiem, że rano ludzie dojeżdżają do zakładów na drodze przy torach na frnaowie i wątpie, żeby takż eim się chciało jechac dookoła... trzebaby przeprowadzić sonde... ale się kłócił nie będę - w końcu to jakis mądry spec z MPK wymyślał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 05:38, 17 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie zawsze spece z MPK są najmądrzejsi bo to tylko ludzie Ale "53" to tak mała i rzadka linia, że z nią osobiści bym nie Combino-wał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:29, 17 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
OK skończmy ten temat... i tak jeszcze nie wiemy co z tamtejszymi remontami... zmiany potem - może dojdzie jakiś nowy łącznik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:06, 17 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Zawsze warto pogadać bo już coś ustaliliśmy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:21, 17 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
to mógłbyś podsumować? wg. ciebie? teraz twoja kolej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:30, 17 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | to mógłbyś podsumować? wg. ciebie? teraz twoja kolej... |
OK
52. Rataje - jak obecnie - Kurlandzka - węzeł Chartowo - Kurlandzka - Os.Rusa - Szpital - M1 Browar
53. bez zmian
55. bez zmian
62. bez zmian
66. Zieliniec - jak obecnie - Rusa/Szpital - Szwajcarska - Szwedzka - M1 Ikea (bez M1/Browaru)
81. Rataje - jak obecnie - wg pomysłu tomikata przez Szpital, M1 Ikea do Kinepolis (bez M1/Browaru)
84. Śródka - jak obecnie - Baraniaka - Dymka - Folwarczna
92. kasacja
99. kasacja
A. ... - R.Rataje - Piłsudskiego - Wiatraczna/Bobrzańska - Kurlandzka - węzeł Chartowo - Rusa - Szpital - M1 Browar
K. Do Kinepolis wiadomo jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:06, 17 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
i oczywiście moje porawki (ale tym razem mniejsze) -
52 i A do IKEI
53 wolałbym bez zakosów, ale jak chcesz...
66 linia Zieliniec - M1 - trochę śmieszna, ale jaik tamj est ramwaj to znośna...
81 jak wszystko co wjeżdża do szpitala powinno jechac tez przez Browar (to aż tak daleko nie jest w końcu jak się jedzie dalej Szwedzką... ew. może jechac tylko w szczycie - czego nie proponuje)
84 - Na Folwarczną - proponuje przedyskuowac to w innym temacie (powieedzmy wspólny dla 55, 57, 66 itd. )
zapomniałeś o D przez szpital i browar do IKEI
i o przedłużeniu 74 (które jest oczywiste)
chyba wszystko...
jakieś nowe głosy w dyskusji? potzrzebujemy opinii do we dwójkę trudno jest sie nawzajem przekonać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:22, 17 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Aha sorry 74 i D to jest bezsprzeczne dla wszystkich.
Polemizowałbym z tym wjazdem 66 i 81 do Browaru bo po co?
Polemizowałbym z 52 i A bo ew. pasażerowie z "południa" wysiądą do M1/Ikei na węźle bo mamy bilety czasowe, a dalej pojadą tylko Rusowie, pacjenci szpitala i pracownicy Broawru.
Dla głupiej (w tym kontekście) idei zeby wszystko kończyło na jednym przystanku szkoda benzyny od Browaru do Ikei bo to jednak kawał!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:26, 17 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
moznaby wprowadzić taki układ testowo i sprawdzić czy rzeczywiście się nie opłaca - badania potoków itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:28, 17 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Dziś już widać, że więcej ludzi wsiada przy Browarze, niż przy Ikea
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:30, 17 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
dlaczego? przy browarze są dwie linie 84 i 81 a przy IKEI tylko jedna - 52 (A nie licze, bo nie wiem czemu ludzie sie tego boją ) poza tym przy browarze jest MediaMarkt Deichmann itd. a przy IKEI Praktiker (jak ktoś się tam wybiera to częściej zabiera się autem niż busem - nie?) a ludziom się nie che chodzić...
jeżeli twój układ to węzeł musi być LUX - przystanki na każdym wyjeździe blisko siebie i odpowiednia komunikacja świetlna...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:35, 17 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Wczoraj o 21:11 do "A" wsiedli prawie wszyscy, chociaż "52" był za 7 minut, a wsiadło jakieś 40 osób!
Jak będzie tramwaj to ludziom się zacznie chcieć chodzić - to już inna sprawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:03, 17 Cze 2006 |
|
|
|