Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dojazd do M1 - autobusy&bimby
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja miejska w Poznaniu Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dojazd do M1 - autobusy&bimby
Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ok, już czaję, tylkoże ludzie do szpitala bedą musieli jechać przez M1 a tam jest już "74". Ludzie z Rusa nie mogą też ze wschodniej Kurlandzkiej przy rusa tracić kolejnego busu. Sad Zostanie im tylko 66,A, więc optowałbym za 52 jak dziś tylko, ze do Browaru.

A co do linii "A" to ona musi zostać na Piłsudkiego, ponieważ tam jest zbyt dużo chętbych linii na tą linię. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:45, 10 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
o ile bulet bedzie normalny...
tyle, że Piłsudczycy do M1 mają 81 i 52 - starczy im...
w stronę centrum mają chwile na r. rataje... nie wiem czy musi tam być...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:46, 13 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Piłsudskiego to taka wielka ulica opoka nietramwajowa jak Solna, Niepodległości, Promienista. Poza tym właśnie stamtąd pochodzi większość ludzi z Za-Warcia, którzy jeżdżą "A".

Bilet już jest bez dopłaty dla posiadaczy sieciówek i "A" mimo swoich spóżnień to cud - brakuje takich na innych trasach.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:36, 13 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
nie będę sie kłócił, o jak tammieszkałem to nie jeździłem autobusami... pisałem jak mi sie zdaje...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:35, 13 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Z przystanku "Oświecenia" chodziłeś pieszo do R.Rataje na przystanek?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:15, 13 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
no z oświecenia może i nie... tu się zgadzam, że nie na piechotę ale mają tam masę innych linii do ronda - owszem jenda linia możemjechać dalej (co już omawialiśmy w temacie o "ślepocie" dworca Rataje) ale nie jestem pewien czy to musi być akurat A. Jakby tory na Mostowej były zaasfaltowane to mógłby tamtędy spokojnie A pomykać do centrum Rochem z r. Rataje, ale wcześniej nie musi koniecznie jechac Piłsudskiego... aczkolweik nie będe sie kłócił Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:40, 14 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No Piłsudkiego musi mieć jakiś bus do miasta, a najlepiej właśnie tę role spełnia "A". Potrzeba nam więcej linii tego typu, które wiodą prze ulice, które nie są zakorkowane.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:47, 14 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
tylko trza ominąć przystanek Piłsudskiego - za dużo na tak krótkiej trasie - zresztą z niego można na rondo się przejść albo złapać tram - obowiązkowo węzeł INFLANCKA a potem co? do M1 przez Piaśnicką? może wjazd na górę i przez wiadukt na Kurlandzką? czy jednak na Katowicką i Szwedzką? wg. mnie skoro linia B będzie jechać Szwajcarską i Baraniaka aż do centrum to A też może jechac Szwedzką i Katowicką aż do centrum - w końcu to linie pośpieszne - komunikacje Piłsudskiego z centrum moż zapewnić wydłużenie inej (np. do dworca) linii lub jej połączenie (chociażby 90 - wiem, ze chcecie ją łączyć z czymś innym, ale to przykład) z inną


Post został pochwalony 0 razy
Czw 09:56, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
A: ... - Krzywoustego - R.Rataje - Zamenhofa -Piłsudskiego - Inflancka - Wiatraczna (powrót: Bobrzańska) - Kurlnadzka - Szpital - M1 Browar

Przystanki: ..., AWF, R.Rataje, Oświecenia, Inflancka, OS.Czecha I, Piaśnicka-Kurlandzka, Os.Rusa, Os.Rusa-Szpital,M1 BROWAR

D: ... - Estkowskiego - Wyszyńskiego - Jana Pawła II - Baraniaka - Chartowo - Kurlandzka - Rusa/Szpital - Szwajcarska - Szwedzka - M1 IKEA

Przystanki: ..., Małe Garbary, Śródka, Baraniaka n/ż, Chartowo, Kurlandzka, Rusa/Szpital, M1 IKEA


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:51, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
ale wszystko miało dojeżdżać do IKEI - ew. zachaczać o browar - dwie pętle w tym samym miejscu to przesada...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:54, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Przecież już o tym mowiliśmy! Po co linia jadąca z węzła Kurlandzka/Piaśnicka (52,A) ma jechać do Ikei? To marnowanie benzyny bo nikt z węzła nie pojedzie do M1 przez Szpital! Więc lepiej, żeby 52 i A zawrcały przy Browarze, a 81 i D przy Ikea, bo i tak tam dyspozytorni być nie musi!


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:18, 15 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
ale 52 i A omijają szpital - jadą bezpośrednio do IKEI... 81 i B (ni wiem czemu piszesz D) przesz Szpital do IKEI - chodzi mi o to, żeby wszystkie autobusy jadące do M1 zatrzymywały sie na jednym przystanku - koło tramwajów (jak ktoś już napisał taki "minidworzec") te jadące na śródkę niech jadą przez szpital, a te w innych kierunkach przez węzeł CHARTOWO (kurlandzka/piaśnicka)


Post został pochwalony 0 razy
Pią 09:09, 16 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
74 jedzie bezpośrednio do Ikei, a "52" i "A" muszą zapewnić dojazd z południowych i środkowych Rataj oraz z Centrum do Szpitala, więc nie musi być żadnego minidworca a przecież i tak trasę tramwajową będą przecinały."81" i "D" jadące z północy jadą do Ikei przez dworzec. "52" i "A" przejeżdżają przez węzeł, potem szpital do dzisiejszej pętli 81 i 84.

Piszę "D" , ponieważ odnodzę się do projektu linii pospiesznych z tematu: "Linie pospieszne" - podstrona 3, post 1.

Z resztą co za różnica czy "B" czy "D"?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 09:17, 16 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
OK do literek nic nie mam.... jednak nie wiem czemu 52 i A maja kończyć koło Browaru... A kluczący koło szpitala to pomysł co najmniej dziwny (w końcu linia pośpieszna - dajmy tak jak 74 bezpośrdnio) ew. może jechać 52 tam, ale nie w obydwie strony... tak jak jz pisałem:
52 RATAJE DWORZEC - ... - węzeł Chartowo - M1 IKEA - szwedzka - szpital - (o ile wogóle e tym miejscu) browar - szwedzka - węzeł Chartowo - ... - RATAJE DWORZEC

że w jedną stronę jedzie bezpośrednio do M1 (dla tych co z węzła jadą) a potem sobie kluczy...

no i jeszcze jedno A i D powinny miec pętle w jednym miejscu razem z innymi busami - żeby coś kończyło przy Browarze to musiałoby zachaczać o IKEE


Post został pochwalony 0 razy
Pią 09:26, 16 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Aleś uparty Smile 52 musi jechać tak jak dziś obustronnie przez Szpital! A dlatego z Browaru zey nie marnowal benzyny na Ikeę. Przeciez pojedzie przez węzeł więc starczy!

Aha przecież zostaje przystanek Os.Rusa gdzie musi być pospieszny raczej bo zostaje inaczej tylko 52 i 66! Z Rataj bedzie dojazd do M1, więc czy 52 i A muszą tam natychmiastowo jechać??!! Przecież aż takiego ruchu nie ma....


Post został pochwalony 0 razy
Pią 09:30, 16 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
a 52 wg. twojego pomysłu jedzie szwedzką czy Kurlandzką? jak szwedzką to jeszcze pól biedy bo można zrobić przystanek IKEA n/ż, ale kurlandzką już zostaje tlko węzeł...
ale rzczyiście Rusa zostałoby z 66 (a 81?) więc chyba lepiej Kurlandzką...
co do A to mysle, że ciąganie go po szpitalach nie ma sensu kiedy jedzie tam 81 i 52 - niech jedzie BEZPOŚREDNIO do IKEI (kurlandzką czy Szwedzka to juz inna sprawa) bo to mimo wszystko linia POŚPIESZNA

Podsumuje to co zrozumiałem:
81 RATAJE DWORZEC - Piłsudskiego - Chartowo - Kurlandzka (pólnocna) - szpital - Szwajcarska - Szwedzka - IKEA

52 (wersja PL11) RATAJE DWORZEC - Piłsudskiego - Inflancka - Kurlandzka - węzeł Chartowo - Kurlandzka - szpital - Szwajcarska - BROWAR - Szwajcarska - szpital - Kurlandzka - węzeł Chartowo - Kurlandzka - Inflancka - Piłsudskiego - RATAJE DWORZEC

52 (werjsa Papai) RATAJE DWORZEC - Piłsudskiego - Inflancka - Kurlandzka - węzeł Chartowo - Piaśnicka - IKEA - Szwedzka - szpital - Szwajcarska - browar - Szwedzka - węzeł Chartowo - Kurlandzka - Inflancka - Piłsudskiego - RATAJE DWORZEC *OPCJONALNE


A (wersja I) ... - r. Rataje - Piłsudskiego - Kurlandzka - węzeł Chartowo -Piaśnicka - IKEA (P) - szpital - BROWAR (PL11)
A (wersja II) ... - r. rataje - Bolesława Krzywoustego - Szwedzka - IKEA (P) - szpital - BROWAR (PL11)

D ... - r. śródka - Baraniaka - Szwajcarska - szpital - Szwedzka - IKEA

74 ... - r. rataje - Zamenhoffa - Krucza/Pawia - Inflancka - Kurlandzka - węzeł Chartowo - Piaśnicka - IKEA

i dorzucam mapkę z jedna z kombinacji...
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pią 10:21, 16 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ja SPrite, Ty pragnienie Smile To teraz będzie - po mojemu będzie:

81 ok
74 ok
D ok

52 (wersja PL11)

A => o żadnej z wersji przedstawionych przez Papaję nic nie wiem

MOJA: ... - R.Rataje - Zamenhofa - Piłsudkiego - Wiatraczna/Bobrzańska - Kurlandzka - węzeł Chartowo - OS.Rusa - Szpital - Szwajcarska - BROWAR M1


Papaja napisał:
ale rzczyiście Rusa zostałoby z 66 (a 81?) więc chyba lepiej Kurlandzką...


Nie, bo 81 obsłuży tylko Rusa od strony os.Zodiak! Mi chodzi o przystanek przy falowcu na Rusa gdzie powinny być 52,66,A.

"A" niech sobie, będzie pospieszny (dziś jeszcze bardziej zagmatwany i dziś ma więcej przystanków) tylko nie zapominajmy o PRACOWNIKACH samego Browaru. Linie 52,A (dziś 81,84) nie służą/służyby tylko M1! Musi tam być pętla, a nie jakies zagmatwane wjazdy! Papaja, chcesz tak wszystko upchnąć pod Ikeę i M1, a zapominasz o mieszkańcach Rusa, pracownikach Browaru i Szpitala oraz jego pacjentach.

Typowo handlowe to będą 1,11,16,74, a reszta (52,53,66,81,92,A,D) są dla w/w.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:18, 16 Cze 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
A ja propuje układ następujący (na tle ogólnego układu linii na Zegrzu)

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:44, 16 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Fajny pomysł z 81 i 92 do kasacji, 84 niepotrzebny -> może jechać dlaej Baraniaka ale do Folwarcznej. Nadal nie rozumiem po co 52 i A mają jechać do Ikei, skoro moga pod Browarem kończyć... za "53" Cie mieszkańcy Rataj zaszlachtowaliby Razz


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:36, 16 Cze 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Nie ma rzeczy niemożliwych 53 poprawiony.
52 musi zapewnić dojad do szpitala od strony Orła Białego. 84 musi kończyć przy Browarze jakaś linia musi tam pozostać 81 odpada bo ma wjazd na szpital więc robienie drugiego wjazdu nie ma sensu. zostaje więc 84. A trasa na Folwarczną to osobny temat Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:59, 16 Cze 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja miejska w Poznaniu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin