Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[N] Wagony historyczne typu N
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Tramwaje Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[N] Wagony historyczne typu N
Autor Wiadomość
Cinek
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
Wiara jest czasem zła pisali o tym w przystanku, w takiej sytułacji trzeba być miłym... Albo spieprzać daleko Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:15, 19 Lip 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Nie dziwie się, że Ciebie wywalił, bo zrobiłbym to samo. Nie wiem czy wiesz, ale na teren zajezdni nie wolno nikomu wchodzić poza pracownikami MPK...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:16, 19 Lip 2006 Zobacz profil autora
Lejos
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań-WOLA

Post
poznanianka napisał:
Tak wiec pieniedzy nie ma a zabytkow przybywa ot np. ten:
[link widoczny dla zalogowanych] stoi smutny na Gajowej


Szkoda, bo ten skład jest odjazdowy. Jak go przerobiom na 105Na to wsumie będzie problem...

[link widoczny dla zalogowanych]


PS: Jak tam mozna sie wbic na teren zajezdni, bo jak ja wlazłem to jakis robol wyleciał, chwycił mniw brudną ręką i powiedzał ochrypłym głosem
robol z zajezdni napisał:
Wypierdalaj z tąd
i robiłem foty zaz płota Razz


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:16, 19 Lip 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Podczas Katarzynki 2006 w listopadzie...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:23, 19 Lip 2006 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
poznanianka napisał:
Cytat:
Powinni poszczać i Nki oraz 102 powinny być też organizowane "dni otwarte zajezdni "


Beda w listopadzie z okazji obchodów "Katarzynki" swieta tramwajarza. Mowicie ze trzeba wiecej eksponatow wyremontowac, no tak zgadzam sie tylko skad wziac pieniadze. Z linii turystycznych jest niewiele, MPK nie dofinansuje bo ma inne sprawy na glowie (zakup nowego taboru). Tak wiec pieniedzy nie ma a zabytkow przybywa ot np. ten:
[link widoczny dla zalogowanych] stoi smutny na Gajowej


A nie możnaby zrobić tych dni otwartych zajezdni TERAZ-latem,jak jest okres urlopowy i jest dobra pogoda Question Zdecydowanie przyszłoby więcej chętnych (oczywiście ta sprawa musiałaby być odpowiednio nagłośniona w mediach).W listopadzie jest już pogoda do kitu.Ostatnio była taka mgła,że trudno było dobre zdjęcia zrobić,przez co też jest mniej chętnych.Także rzeczywiście,te dni otwarte zajezdni powinny być organizowane częściej.
Odnośnie składu 105N pisano,że on właśnie ma być wyremontowany na stan z 1975r,ale pozostać w służbie liniowej (ale to nie w tym temacie;tu o eNkach!)
Skąd pozyskać środki na remont Question Proponowałem,aby wprowadzić możliwość poprzez wysłanie SMS z tel kom.Warto byłoby też spróbować negocjować,aby pozyskać z Unii Europ jakieś dotacje na remont zabytków.
Ponadto,podczas takich dni otwartych zajezdni,można by np zbierać podpisy poznaniaków pod,petycją,która by ponaglała systematyczne remontowanie zabytkowych wagonów tram.
Petycja ta mogłaby później zostać przedstawiona MPK oraz władzom miasta Poznania.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:37, 19 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Moim zdaniem składu #194+193 nie powinno się poddawać żadnym NG tylko go wyczyścić i odmalować, też w środku i zostawić takiego jakim jest (szybki pod szybami "głównymi", trzaskające drzwi, przejazd na obu patykach).

No i oczywiście z tarczami blaszanymi. Powinien mieć też kabinę w drugim wagonie, ale służącą za skrytkę z tablicami, tarczami, termometrami wszystkich linii wg stanu z VIII 2006). Poza nim można za kilka lat odstawić 105Na z tablicami a'la tarczowe z wyświetlaczem.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:08, 19 Lip 2006 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Odnośnie pozyskiwania środków na remonty eNek (a także Hdb,S2D,105N);może wartoby podjąc negocjacje z jakimiś wielkimi,poznańskimi firmami,aby zasponsorowały remont zabytkowego taboru KM.Po remoncie,np te firmy mogłyby umieścić rekamę na tych pojazdach (oczywiście w odpowiednio przystosowanym do tego miejscu!),i np taki tramwaj by jeździł po Poznaniu,z megafonem Exclamation ,i by zapowiadano,jaka ta firma jest świetna itp... Very Happy Very Happy
Narazie innych pomysłów nie mam.Jak mi coś przyjdzie do głowy to napiszę d'oh!
Ale martwi mnie fakt,żeby w tak dużym mieście jak Poznań,nic nie dało rady zrobić w tym zakresie Confused


Post został pochwalony 0 razy
Czw 09:22, 20 Lip 2006 Zobacz profil autora
Cinek
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
Czy nie wie ktoś czasem co obsługują w wagonie N+ND dwa pedały pod pulpitem ???


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:18, 23 Lip 2006 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Jeden - dzwonek zewnętrzny
Drugi - hamulec awaryjny Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:29, 23 Lip 2006 Zobacz profil autora
Cinek
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
a wiesz może co to za przełączniik po prawej stronie od guziku zwrotnica??? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Wto 07:38, 25 Lip 2006 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ten biały?- to jest kierunkowskaz. Angel Natomiast te dwa pokrętła "u góry" to chyba:jeden-reflektor przedni,a drugi do świateł pozycyjnych.Mogę się mylić. Confused

Z ciekawostek;ostatnio zaobserwowałem,że na pętli Budziszyńska jest odstawiony i nie używany od dłuższego czasu wagon gospodarczy 4N,o numerze bocznym #2019. Liar Różni się od naszego historycznego eNa trochę innym układem okien,i chyba troche inny układ siedzień ma.Może,jak już go nie używają,dali by go na historyczny.Jak jest sprawny wystarczyłoby go wyczyścić i odmalować w barwy historyczne! Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomek. dnia Wto 17:27, 25 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Wto 16:55, 25 Lip 2006 Zobacz profil autora
poznanianka
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: poznan

Post
Polecam zdjecia:
[link widoczny dla zalogowanych]
prawa duza wajha to hamulec reczny, lewa duza wajha: jazda, hamowanie, luz(pod sekcyjnym) zjej prawej strony jest mniejsza wajha - przełacznik na jazde w przod i w tyl. Nad hamulcem recznym jest taka czarna skrzynka, czyli track.
[link widoczny dla zalogowanych]
pulpit z bliska


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:21, 25 Lip 2006 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Dzięki za zdjęcia! Teraz sobie dokładnie sprawdzę moją wiedzę Exclamation Very Happy Ale w zeszłym roku,chyba ten "kierunkowskaz" był biały z takim "noskiem"(tak widzę na moim zdjęciu).
Przed chwilą do mojego porzedniego postu,dodałem wzmiankę o 4N na Budziszyńskiej.Wiesz może coś w tej sprawie Question Think

P.S.
W dziale "Imprezy" ostatnio dałem wzmiankę,odnośnie imprez,jakie możnaby w przyszłości zorganizować przy okazji innych imprez kultularno-rekreacyjnych w Poznaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:33, 25 Lip 2006 Zobacz profil autora
Cinek
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
Ja mówię o lini "0" po lewej zaraz obok guziku zwrotnica on jest bez opisu, ale może masz rację że to te światła, bardzo Ci dziękuję za odpowiedź. Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:33, 25 Lip 2006 Zobacz profil autora
Cinek
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
Konkretnie skład 602 Smile Smile ale i tak Ci dziękuję tomekt Smile A pytanie z innej beczki, czy poznanianka jest w KMPS i jeździ "0" ??


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:35, 25 Lip 2006 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Oj to nie wiem,czy Poznanianka jest z KMPS?Ja to forum znalazłem przypadkowo,a sam jestem miłośnikiem indywidualnym Angel


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:42, 25 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Widziałem poznaniankę na obsłudze linii 0. Ale niech się sama przyzna lepiej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:45, 25 Lip 2006 Zobacz profil autora
Lejos
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań-WOLA

Post
O to fajnie bo ja terz sie wybieram do KMPSu (niestety dpiero po wakacjech, bo spotkania odwołane) i nie wim co i jak.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:51, 25 Lip 2006 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ja bym też chciał w przyszłości należeć do KMPS,ale niestety,pracuję zawodowo,często również w soboty.Także narazie jest to niemożliwe. Sad Wiadomo przecież,że poza należeniem do KMPS-trzeba się także angażować.Nie posiadam również tak fachowej wiedzy,jak przedstawiciele KMPS Sad Także na razie pozostanę miłośnikiem indywidualnym Angel


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:40, 25 Lip 2006 Zobacz profil autora
Lejos
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań-WOLA

Post
Pracujesz w MPK? Ja tez nie posiadam fachowej wiedzy, tego moza sie nauczyc (jak sie jest zapalencem to żaden problem) polecam stronke [link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli nie będe sie nadawał to mnie nie przyjmą. I tu pytanie do Poznanianki (jeżeli należy do KMPSu). Jakie wymogi trzena spełnic aby wejść w szeregi Klubu Miłośników Pojazdów Szynowych?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 09:23, 26 Lip 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Tramwaje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin