Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[GT6/8] Helmuty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Tramwaje Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[GT6/8] Helmuty
Autor Wiadomość
Ryba
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz)

Post
3 składy rocznie to za mało. Ja jestem za. Więcej wozów to więcej linii i możliwości Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:05, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Fan 13-tki
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań Grunwald

Post
Czy ktoś wie czym róznią sie GT8S od naszych GT8 i gdzie można troche o nich poczytać? (może być po angielsku lub niemiecku) Ja też jestem przeciw zakupowi starego "złomu" z zachodu, jednak jeśli byłyby to tramwaje 20-30 letnie, w dobrym stanie (np Tatra KT4 lub te GT8S) to chciałbym aby wymieniono najbardziej zdezelowane wagony kupione 10 lat temu. W końcu jest miedzy nimi 20 lat różnicy (GT8S - rok 1975) Zresztą jest znaczna różnica między zwykłym helmutem a posiadanymi przez MPK dwukierunkami, a one sa z lat 60-tych.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:25, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mateusz19
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Cytat:
Ja jestem za. Więcej wozów to więcej linii i możliwości


Jesteś za zalewaniem Poznania przez starocie? Nasze miasto ma predyspozycje do posiadania najnowocześniejszej komunikacji w Polsce. Nie możemy tego marnować.

Dla mnie największym problemem jest fakt, że oprócz sprowadziania starszych wozów nic innego się nie robi.
Dobrze, ze chociaż autobusy mamy bardzo dobre. No ale wiadomo tramwaje są o wiele droższe.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:13, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wojtas
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Piątkowo

Post
Czy te GT8S mają jeździć po Poznaniu?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:46, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Cinek
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
No skoro podobno MPK je sprowadza to chyba tak Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:47, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Myślę, że w czerwcu 10 sztuk będzie, aby obsługiwać linie wahadłowe podczas remontu RJNJ.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:57, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Cinek
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
Pewnie tak. A potem może dadzą na jakąś PeSTkową linie.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:15, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
Cinek napisał:
Pewnie tak. A potem może dadzą na jakąś PeSTkową linie.


Szczezre w to wątpie- jak przyjdą to zastąpioną one zapewne wysłuzone helmuty i zmoe holendry


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:41, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Na pestkową? To jest Helmut...

Żaden tramwaj w Poznaniu się chyba na razie nie rozlatuje, a nadmiaru nie mamy, więc pewnie nie ma sensu czegokolwiek kasować, gdy przyjedzie coś nowego Sad


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:43, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
Fan 13-stki napisał:
Czy ktoś wie czym róznią sie GT8S od naszych GT8 i gdzie można troche o nich poczytać? (może być po angielsku lub niemiecku)


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Matuesz 19 napisał:
Jesteś za zalewaniem Poznania przez starocie? Nasze miasto ma predyspozycje do posiadania najnowocześniejszej komunikacji w Polsce. Nie możemy tego marnować.


Spójrz na to z innej strony, kupując demobil mamy sprawne pojazdy za niską cenę, lepsze technicznie niż 105Ny po modernizacji (która też nie jest tania).
Teraz nie kupimy wszystkich pojazadów nowych bo takich funduszy MPK nie posiada, a pozatym co z tego, że nawet gdybyśmy kupili z 50 Cobmbino jak mamy jeszcze część torowisk w fatalnym stanie na które szkoda takich pojazdów.
Ja jestem zwolennikiem kupowania demobliu, a zarazem powolnego dokupywania nowoczesnych niskopodłogowców (teraz czekam na 10szt Combino Wink )[/url]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kuba dnia Czw 22:26, 04 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Pią 16:52, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Z tym że 10 Combino dopiero za 2 lata i to jak dobrze pójdzie. Ja jestem zaś przeciwny sprowadzaniu różnej maści GT, 3/4/5 G czy jak tam je zwał ( za wyjątkiem dwukierunków bo są potrzebne) lepiej juz nabyć kilka sztuk 123N (dla przykładu) i mieć troche nowego i nie rozlatującego sie taboru.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:32, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Cinek
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
Tak, no ale Poznań podobno ma się stawać "nowoczesny" i kupować tylko niskopodłogowce...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:25, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
tomikat napisał:
lepiej juz nabyć kilka sztuk 123N (dla przykładu) i mieć troche nowego i nie rozlatującego sie taboru.


To fakt, ale oby ten 123N nie okazał się takim wynalazkiem jak Jelcz Vecto bo jeśli tak to ja dziękuję za takie nowe pojazdy, które po paru latach użytwkowania się rozlatują (a ten 123N wygląda mi trochę na taką konstrukcje) Sad


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:00, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Ryba
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz)

Post
Różnica jest taka, ze GT8S jest stosowany tylko na niskie przystanki, np w Niemczech zwykła linia tramwajowa (przykład Duisburg linia 901) a GT8SU jest na niskie i wysokie przystanki (na wysokich nie wyciąga schodków). To się nazywa Stadtbahn. (przykład linia U79 Duisburg - Düsseldorf).


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:01, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
tomikat napisał:
Z tym że 10 Combino dopiero za 2 lata i to jak dobrze pójdzie. Ja jestem zaś przeciwny sprowadzaniu różnej maści GT, 3/4/5 G czy jak tam je zwał ( za wyjątkiem dwukierunków bo są potrzebne) lepiej juz nabyć kilka sztuk 123N (dla przykładu) i mieć troche nowego i nie rozlatującego sie taboru.


To może 123N + niska doczepa?? Będziemy mieli nowoczesny, tani w połowie niski tramwaj, na dodatek polskiej produkcji.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:03, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Cinek
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
Śmiesznie są te tramy w Niemczech Wink


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:04, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Dajcie spokój z tym 123N, bo MPK napewno tego nie kupi i nie będzie się cofać, tym bardziej, że skład ma kosztować 3,2 mln zł!

BTW.Przypominam, że to temat o GT6/8/8ZR Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:37, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Ryba
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz)

Post
Cinek napisał:
Śmiesznie są te tramy w Niemczech Wink

śmieszne ale dobre i wytrzymałe. I funkcjonalne. Najlepszy jest nowy Siemens z Düsseldorfu. Fajna ma mordke Razz (NF8U, ale to nie temat o Siemensach wiec proszę się nie rozwodzić )


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:45, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
Ryba napisał:
śmieszne ale dobre i wytrzymałe. I funkcjonalne.


I tym się trzeba kierować wg. mnie, MPK prowadzi pod tym względem rozsądną politykę.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:13, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
mpConroe
Pieszy
Pieszy



Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Wrocławia

Post
A czemu nie kupią niewiele droższego od wyrobu cegielskiego Protramu 205WrAs?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:52, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Tramwaje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 5 z 7

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin