Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[3/4] Trójkoczwórka to dobry pomysł
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie tramwajowe Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[3/4] Trójkoczwórka to dobry pomysł
Autor Wiadomość
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
a co z DTRu na Franowo pojedzie? może pociągnąć zarazem 1 i 7? a oprócz tego 16 i 17 na Franowo... ale to chyba mało prawdopodobne żeby taką aż zmianę zrobić............


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:08, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nic nie musi z DTRu jechać na Franowo! Przecież można się przesiąśc, a z "7" nie można Combinować w ogóle. Ona musi jeździć przecież tak jak teraz plus trasa na Główną! Na Franowo 1,11,16. "17" dajcie spokój. "3", "4" i "5" poczekają na trasę do Falistej i ok.

Tak powoli wracajmy do tematu linii 3 i 4.

Od dnia 24 VI 2006 linia 3 została zawieszona, a linia 4 będzie jeździć sama. MPK nie podało jeszcze nowych rozkladów, więc zaświtała mi w głowie myśl. Czy aby "4" nie będzie jeździć co 24 minuty?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:33, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
a ja się kłócę, ze na GTRze bedziemy mieli 4 i 17 czylki linie na Plac Wielkopolski i ani jednej na Jadzię... na Franowo linia z Placu tez się przyda


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:36, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Tylko, że "4" na GTRze się nie pojawi. Zbyt silne lobby będzie ją trzymać na DTRze. "17" zatem jest nie do ruszenia. "11" musi na Franowo, bo na Żegrzu się zmarnuje już na amen.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:44, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
a 17 się nie marnuje? z reszta lobby na DTRze nie jest aż tak silne - rozumiem, ze protestowali jak obydwie jeździły GTRem, ale jak mają 1/3 tych linie to nie bedzie aż tak źle... poza tym GTR tez ma lobby ]:->


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:52, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Lobby GTRu jest o wiele słabsze, ponieważ na DTRze mieszka kilku radnych :]

17 się niby marnuje ale jakaś linia musi tak jechać i ona niech jeździ. 3/4 też się aktualnie marnujr, bo z Rataj nie ma takiego parcia akurat tam... Ludność wybiera linie rochowe i jadziowe i te niech jeżdżą jak są z 11 i 16 na Franowo (jedyna zmiana: po wydłużeniu trasy od Lecha).


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:57, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
skoro "ludność wybiera linie jadizowe" to dlaczego GTR ma mieć dwie Garbarowe i ani jednej Jadziowej?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:11, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ale GTR ma mieć JEDNĄ garbarową!! "4" nie jeździ i nie pojedzie już na GTR!! GTRowi musi starczyć linia 5 i możliwość przesiadki co jak co ale na GTRze w "11".


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:14, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
właśnie dyskutujemy o rozdzieleniu tych linii... :/


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:37, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
O jakim rozdzielenie tych linii??


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:41, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
no nie.... cąły czas tu dyskutujemy o tym czy nie da się rozdzielić tych linii na ratajach!! i ja jestem za tym...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:42, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
3 i 4 nie ma sensu chyba rozdzielać... Teraz, może po otwarciu Rocha, jeśli Wilczak będzie jeszcze czynny.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:49, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
jeżeli wilczak zamkną, a 3/4 będzie jechac nadal tak jak jedzie to powinni ją wreszcie scalić...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:51, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Przecież samo rozszczepienie nie jest jakąś tragedią...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:15, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Mam pomysł, troche głupi ale zawsze. Very Happy Otóż proponuje, żeby na linii nr 4 jeździł tylko składy 105Na+105Na (oby dwa wagony z kabinami dla motorniczych) i skład rozczepiałoby się tak, żeby jeden wagon (pierwszy) jechał na Połabską, a drugi wagon jako 3 jechał na Wilczaka (czestotliwość odpowienio 10 bądź 12 minut). Należałoby tylko zamontowac odpowienie łączenia wagonu, żeby szybko je odczepiać i zgrać rozkład, żeby moznabyło szczepić składy wracające z Wilczaka i Połabskiej. Wink Dzieki temu tniemy koszty, a jeden wagon na obu pętlach w zupełnosci wystarczy. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:22, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
I dwóch motorniczych w jednym składzie ?? To wcale ekonomicznie by nie było no chyba że wagon sam na Wilczak pojedzie ... Very Happy
No i jak miało by wyglądać ponownie połączenie wagonów no bo jeden musiałby czekać na drugiego na / przed krzyżówką. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:02, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
pomysł fajny Very Happy, a motorniczy czekałby na krzyżówce... rozłączałby wagony i jechał swoim na Wilczak, potem wracałby i czekal przed krzyżówką - jak wszystkie 10tki pojadą i podjedzie na krzyżówkę 4, to 3 wjeżdża pierwsza, a za nią 4 - łaczenie i tym razem motrowy 4 czeka na krzyżowce na wagon nadjeżdżający z przeciwka...
to chyba by było jedyne takie rozwiązanie w Polsce - byśmy mieli pielgrzymki KMowców Razz
wyobraźcie sobie - na placu wielkopolskim podjeżdża 3 - i wszyscy się na hama pakują do pierwszego wagonu, bo jadą na Połabską i nie chce im się robic przesiadki Razz


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:34, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
tomikat napisał:
I dwóch motorniczych w jednym składzie ?? To wcale ekonomicznie by nie było no chyba że wagon sam na Wilczak pojedzie ... Very Happy
No i jak miało by wyglądać ponownie połączenie wagonów no bo jeden musiałby czekać na drugiego na / przed krzyżówką. Very Happy


Pisałem wcześniej, że rozkład musi byc gdany, żeby na siebie długo nie czekać. Wink A korki raczej im nie grożą. Nie musi być dwóch motorniczych w składzie. Cool Wystarczy, że dowiezie i podłaczy wagon do pierwszego, wychodzi i wsiada do następnego składu jadącego w stronę Wilczka! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:35, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
właśnie to napisałem... tylko z ulepszeniem...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:38, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No ale wtedy jeden wagon byłby nawalony a drugi pusty Smile Ja bym jeździł tym "trójkowym".Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:41, 25 Cze 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie tramwajowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin