Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[87] potrzebna?

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie autobusowe Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[87] potrzebna?
Autor Wiadomość
snorri
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post [87] potrzebna?
pytanie postawione umyślnie, żeby wywołać dyskusję. uważam, że trzeba sie zastanowić nad trasą, częstotliwością i taborem na tej linii. Uważam, że trasa jako tako, jest odpowiednia, ale moim zdaniem nic nie stoi na przeszkodzie, aby jechała (po otwarciu centrum handlowego ) mieszka I, dalej serbską i na piątkowskiej nie wjeżdżała by na pętle, po czym dalej na różany. tabor moim zdaniem jest trochę (tak jak dziś kiedy studenci nei mają zajec) nad wyraz obszerny, bo #1817 i #1825. wystarczyłyby 12-metrowce.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:21, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
stasheG
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: PZN

Post
Trasę pozostawiłbym bez zmian, częstotliwość uważam za rozsądną, natomiast jeżeli chodzi o tabor - N4020 w zupełności by wystarczyły.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:26, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mrufek
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Piątkowo

Post
Proponuję przenieść te posty niżej - temat o linii 87 już istnieje.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:42, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Trasa jest ok, ale autobusy za duże. Np. dziś starczyłby N4009 nawet, a normalnie N4016 lub N4020. Częstotliwość wystarczająca i tak po znacznych cięciach. Napełnienie zwykle jak w "78", co niestety pozostawia wiele do życzenia.

Studenci bardziej ucieszyliby się z linii 91 (połączenie z UAMem Szamarzewo), a i mieszkańcy Różanego mieliby połączenie z Batorego (to ma zapewniać linia 87). Zaś 87 mógłby jechać przez Łużycką na Boranta, gdzie przydałby się bardziej niż 47, który stoi sobie codziennie w korkach dłużej niż jedzie do Centrum...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:42, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Mrufek napisał:
Proponuję przenieść te posty niżej - temat o linii 87 już istnieje.


Przenoszenie postów jest niemożliwe co już wielokrotnie było wspominane.

MOD PL3/4: Tamten zamknąłem bo wygasł, a z tym już nic nie zrobię - tak czy tak muszą być dwa, ale ten aktualny. Skleić ich się nie da.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:44, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mrufek
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Piątkowo

Post
Okej, w takim razie dorzucę parę zdań od siebie. Od dłuższego już czasu na 87 zagościły klimatyzowane solarki oraz przegubowe Neoplany, co uważam za zdecydowaną przesadą. Zawsze, gdy widzę 87, siedzi w nim nie więcej niż 15 pasażerów. 12 metrowce w zupełności wystarczą, mieszkańcy Różanego raczej korzystają z 98 (szybszy dojazd do PST oraz częstotliwość wyższa). Dobrym pomysłem byłoby wydłużenie jej na Boranta, jest to jakaś szansa na odratowanie popularności 87.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:56, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
W tej chwili 87 ma za zadanie połączyć Różany Potok z z os. Śmiałego. Tam chyba chodziło o dojazd do SP34 i banku PKO przy Pestce.
Nie wiem czy pamiętacie że w pierwszej wersji 87 kursował tylko w dni robocze i chyba na jednej brygadzie. Po miesiącu po protestach
zwiększono częstotliowość i dołożono w robocze 2 brygadę i przywrócono kursowanie w weekendy.

Natomiast 18 metrowe solarki na tej linii to faktycznie gruba przesada.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:51, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
stasheG
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: PZN

Post
Ta forma kursowania, o której piszesz (tylko dni robocze) funkcjonowala zdaje się gdy uruchomiono 98. Uważam, że w tej chwili jedyna rzecz, którą należałoby zmienić to tabor - 15 metrowce w moim mniemaniu doskonale sobie poradzą.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:21, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
^Jeździła tak w czsie kiedy wydłużono 98 do Różanego od Listopada 2004 na początku 2005r znów uruchomiono 87 w dni wolne.

Temat ten był też poruszany w innych wątkach. tam pewne pomysły padły.
Po krótce 91 na Różany, 87 na Boranta.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:45, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
Podi
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaryszki

Post
Cytat:
Tam chyba chodziło o dojazd do SP34 i banku PKO przy Pestce

Do gim12 też.

Przeguby na 87 powinny być w dni robocze, w które odbywają się lekcję. W resztę nie.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:01, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wojtas
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Piątkowo

Post
A może wylac beton na ul.Dzięgielowej (odcinek od petli do Naramowickiej) i 87 puścic na trasie:
Boranta-Naramowicka-Dziegielowa-Umultowska-Wiechowicza-Kurpińskiego-Obornicka-Szarych Szeregów
W dni robocze 15 i 18-metrowce
Soboty i świeta 12-metrowce


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:06, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
stasheG napisał:
którą należałoby zmienić to tabor - 15 metrowce w moim mniemaniu doskonale sobie poradzą.


A te ostatnio w weekend jeździły :>


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:07, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
stasheG
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: PZN

Post
Wojtas napisał:
A może wylac beton na ul.Dzięgielowej (odcinek od petli do Naramowickiej) i 87 puścic na trasie:
Boranta-Naramowicka-Dziegielowa-Umultowska-Wiechowicza-Kurpińskiego-Obornicka-Szarych Szeregów
W dni robocze 15 i 18-metrowce
Soboty i świeta 12-metrowce


Och odpada, bo biedna, opuszczona i zapomniana Jej Wysokość Pętla Piątkowska stanie się jeszcze bardziej biedna, opuszczona i zapomniana Very Happy A z taborem już w chwili obecnej jest tak, jak napisałeś :/


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:12, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wojtas
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Piątkowo

Post
Piątkowskiej wystarczy 72 i podczas remontu Tx
Wylaniem betonu na Dzięgielowej powinno zajac sie miasto.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:15, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Piątkowskiej w ogóle nie są potrzebne busy tylko miejsce do zawracania dla ewentualnego "T".

Taka linia Boranta - PST przez Różany Potok to tez trochę marnowanie czasu w dojeździe do PST.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:19, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wojtas
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Piątkowo

Post
Ale którą drogą z Boranta jest szybciej do PST?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:23, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Boranta - Naramowicka - Łużycka - po trasie linii 51 - ...

Nie mam pewności, ale wydaje mi się, że tak prościej, a i linia 91 zostałaby lepiej wykorzystana jak pojedzoe na Rózany przez Campus UAM.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:25, 28 Gru 2006 Zobacz profil autora
Dawid
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Winogrady

Post
Tak ale na Naramowickiej często korki są


Post został pochwalony 0 razy
Pią 10:41, 29 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie autobusowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin