Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[76+90] Połączenie linii autobusowych
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie autobusowe Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[76+90] Połączenie linii autobusowych

Jaki numer powinna nosić linia powstała z połączenia 76 i 90?
76
61%
 61%  [ 13 ]
90
23%
 23%  [ 5 ]
inny
14%
 14%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 21

Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ale co do chęci to ja chcę.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:11, 17 Maj 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No tak, ale mam wrazenie że chłopak myśli ze to połączenie to nasz wymysł. Ja w sumie tyż chcę. Tak jak przerzucić 57 na Rondo rataje (zamiast Śródki) i utworzyć nowe 97: Antoninek - Leszka - Światopełka - Warszawska - Śródka (ew. Garbary Dw.) 57 - by dać przesiadkę na tramwaj w Rocha, a 97 by zrekompensować brak 57 do Śródki i ulepszyć komunikację Antona z Centrum.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:19, 17 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
A to dlatego tak to promujesz Smile Wtedy byłoby ok, bo właśnie Anton jak i Przemysł i TBS Folwarczna tam mają przechlapane Sad


Post został pochwalony 0 razy
Czw 08:27, 18 Maj 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Podczas remontu Mostu Dworcowego jakieś 10 lat wstecz tez były korki na Niepodległości i wtedy zrobili nawrót przez Składową
Czy 76 do PKP jest niezbędny ? Na Dworcu nawet troche ludzi wsiada przynajmniej popołudniu i wszscy jada na za AWF ew. wysiadaja przy
AWF. Chociaż przyznaje że od AWF do dworca zdarzaja sie kursy w których kilka osób tylko jedzie tyle że to wygodniejsze niż tłoczenie sie w tramwaju.Trzeba by także zbadac czy duzo ludzi jeździło by wprost z Garbar na Dębine.
Co do skrócenia trasy to i tak 76 troche postoi na Garbarach do AWF no i przydało by sie wywiesić jakis aktualny tymczasowy rozkład
na przystankach bo watpie żeby odjazdy z AWF były takie same jak przed zmianą .


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:00, 08 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Czyli należałoby wymienić rozkład jazdy na całej trasie 76. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 06:51, 09 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Teraz takie badania zrobią się same kiedy to od 11 września linia 76 pojedzie na Garbary Smile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:15, 09 Wrz 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Połączenie 76 i 90 jest bez sensu bo ten nowy twór będzie za długi i niepuktualny. Poza tym raczej jest tendencja do dzielenia linii niż łączenia --> patrz 1 i 78


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:37, 09 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Poznaniak
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo

Post
dzielenia tam gdzie nawala punktualność a i 76( na odcinku AWF-Dębina) i 90 są w miarę punktualne


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:04, 09 Wrz 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Punktualna linia na Garbarach i Szelągowskiej? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:05, 09 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
A czemu nie? 90 nie ma większych niż 5 minut opóźnien.

Jeśli się nie da połączyć 76 i 90 to 76 do Garbar, a 90 na R.Rataje.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:57, 09 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:
A czemu nie? 90 nie ma większych niż 5 minut opóźnien.



Buhaha, czasami już jadać przez same Piatkowo mają 5-10 minut spóźnienia


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:07, 09 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Koniecznie musisz pisać o skrajnościach w postaci okolic ulicy Wielkiej o 15:00 w środę?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:09, 09 Wrz 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Rankiem 6-7 90 często przyjeżdza na K.W na styk ale z reguły jest punktualna. Spóźnienia zaczynaja sie dopiero w okolicach godz.8
5- 10 minut po południu jest jednak lepiej, prawie zawsze widze 90 oczekująca na końcówce.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:14, 09 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Poznaniak
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo

Post
to jeśli nie połączenie to najrozsądniejsza wydaje się propozycja :
Pasażer linii 3/4 napisał:
Jeśli się nie da połączyć 76 i 90 to 76 do Garbar, a 90 na R.Rataje.



Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:57, 09 Wrz 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
90 na Rataje to dobry pomysł jeździł tak i było dobrze. Co do 76 do Garbar to uważam że trasa do Dworca PKP była dobra i po zakończeniu remontów powinna wrócić na tę trasę.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 09:16, 10 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Tyle, że na Dworzec PKP jedzie mniej ludzi, niepotrzebnie dubluje 6,11,12 i stoi w korkach które są potężne nawet bez remontów.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:07, 10 Wrz 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Tam obecnie tramwaje też stoja w korku przed Półwiejska więc po zakończeniu remontu Niepodległości i Kościuszki 76 będzie tam wybawieniem.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:12, 10 Wrz 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:
Tyle, że na Dworzec PKP jedzie mniej ludzi, niepotrzebnie dubluje 6,11,12 i stoi w korkach które są potężne nawet bez remontów.

76 jest w miarę pełny od samego dworca.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:04, 10 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Ostatnio jechałem 76 od AWFu do Łozowej o 19.30 i autobus prawie pełny. Razz Od dworca było trochę osób. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:14, 10 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Wojtas
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Piątkowo

Post 76+90
Dla mnie jest super rozwiązanie! MPK powinno jak najszybciej połączyc te linie. A gdyby już je połączyli to nowa linia jechała by przez całe miasto super! Oby więcej takich pomysłów Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:20, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie autobusowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin