Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem Zawad
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja miejska w Poznaniu Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem Zawad
Autor Wiadomość
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
tomikat napisał:
Ja problemu nie widze Smile
A 70 to już raczej z powrotem do Garbar jeśli już.

pl4 napisał:
70 do Kaponiery byłaby bardzo wygodna i ciekawa[..]

albo wzorem planowanej 47 zawrócić 70 na Chwaliszewie


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:43, 28 Lip 2006 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Pasażer linii 4 napisał:
Garbary trzeba zlikwidować.
70 do Kaponiery byłaby bardzo wygodna i ciekawa. Poza Estkowskiego i Małymi Garbarami nie ma korków. A co wam przeszkadza dzisiejsza przesiadka?

Wiesz,ja osobiście jestem wrogiem przesiadek.Przy biletach czasowych jest to strasznie uciążliwe.Nawet wolałbym jakby było więcej linii bezpośrednich z mniejszą częstotliwością kursowania,a niżeli mniej linii z większą częstotliwością.Także jestem za wprowadzaniem wyżej opisanych rozwiązań. Very Happy Pomysł z 70 do Kaponiery też dobry Idea


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:51, 28 Lip 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
No nie wiem czy to dobry pomysł bo 70 na tym odcinku będzie nieco dublował 63 a na Solnej dużej przewozowości nie ma a centrum ma As + tramwaj aczkolwiek była by to faktycznie nieco zakręcona trasa.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:29, 28 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Zawracając na Chwaliszewsie tez się trzeba przesiąśc, bo dla kogo dogodnym Centrum jest Chwaliszewo?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:34, 29 Lip 2006 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ja myślę,że pomysł Pasażera jest dobrym rozwiązaniem.Ewentualnie,można by 70 skrócić do Marcinkowskiego,gdyby komuś przeszkadzała na Kaponierze.Ale ja bym wolał do Kaponiery


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:09, 29 Lip 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Pasażer linii 4 napisał:
Zawracając na Chwaliszewsie tez się trzeba przesiąśc, bo dla kogo dogodnym Centrum jest Chwaliszewo?

Myślałem o zawracaniu przez Garbary, to już jest centrum, bo przyjeżdżał by z 200m od Starego Rynku, a przesiadka na Małych Garbarach na tram byłaby wygodna.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:46, 29 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Przesiadka taka sama jak i na Śródce Smile Dworzec Garbary zaorać i zbudować coś fajengo tam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:48, 29 Lip 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
^Koziegłowy-Estkowskiego-Garbary-Chwaliszewo-Wyszyńskiego- Koziegłowy (jak planowany 47 tylko w drugą stronę).


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:58, 29 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Też dobry pomysł, ale pomyśleliście o korkach na Estkowskiego rano?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:53, 29 Lip 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Fakt korek zaczyna się juz od Cybiny taka linia nie była zbyt efektywna. Kto by nia jeździł jeżeli obok miłaby o wiele szybszy tramwaj ?
A po drugie Wielka od Chwaliszewa jest jednokierunkowa do Garbar więc zawracać musiałby dopiero przez Woźną lekka przesada .


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:11, 29 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No jak się autobus ma pchać do Poznania lewego Very Happy to niech jedzie w jakieś logiczne miejsce jak R.Kaponiera ale po trasie zupełnie innej niż 63. Nie porównujmy też tego pomysłu z linią 63, ponieważ"70tka" zwoziłaby z Koziegłów oraz ZAwad i Głównej tłumy ludzi. "63" ich nie ma i stanowi raczej alternatywę dowozu na Grunwald ze ŚRÓDKI bo jest linią transmiejską.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:32, 29 Lip 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
I dlatego chcieli go skrócic do Polneza/Bałtyku (63).

A co do 70 to myślę że jak raz skrócili to nie będą znów wydłużać chociaż gdzieś na Forum był pomysł 70+81.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 00:16, 30 Lip 2006 Zobacz profil autora
Tomek.
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nie chodzi tu o skracanie czy wzdluzanie linii 70.Chodzi tu o generalne usprawnienie i otwarcie nowej linii,ktora dowozila by pasazerow mlodych i starszych przez Glowna,Zawady,MARCINKOWSKIEGO az do KAPONIERY.Bylaby to linia b obciazona i rentowna,dajaca wielu ludziom zadowolonie bezposredniego przemieszczania sie,bez dodatkowych kosztow i przesiadania sie do odpowiednich punktow w centrum miasta.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:29, 30 Lip 2006 Zobacz profil autora
Poznaniak
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo

Post
Jeśli chodzi o tramwaj o jedna z linii zawadzkch (1,7) przedłużyć do Miłostowa
a w jej miejsce puścic 16 po trasie Sobieskiego-PST-Fredry-...-r.śródka-zawady
16 to jest rozwiazanie czasowe ale lepsze to niż generowanie nowej linii(19)

jesli chodzi o autobus to bym sie powaznie zastanowił bo po co marnować tabor w korkach na Estkowskiego
juz lepsza pomiana koncówek 70/81 (chodż na JPII też sa korki)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:07, 30 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Sucharem sa już dwie linie na Miłostowo, więc na 3cią nikt się nie zgodzi. Moim zdaniem linia 1 powinna zawracać zawsze tak jak podczas remontu węzła "Kórnicka". Wtedy można tam walnąć "16". Wydłużanie czegokolwiek do Miłostowa nie ma sensu. Poza tym wpychanie autobusów do Centrum (np."70" do Kaponiery) osłaby tramwaje, a to już wielki błąd komunikacyjny, ponieważ tramwaje trzeba dociążać, a autobusy ładować do węzłów (tak jak to się dzieje teraz), żeby ludzie się przesiadali na busy. Na Górczynie jest bardzo ok, podobnie na Ratajach.
Nie mogę, więc zrozumieć dlaczego konkretnie mieszkańcy Zawad nie mogą dojechać ze Studziennej czy Koronkarskiej busem na Dworzec Śródka i dojśc przez jedno przejście na tramwaje linii 3/4,8,17??!!


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:38, 30 Lip 2006 Zobacz profil autora
Dawid
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Winogrady

Post
Ja też tego nie moge zrozumieć. Ciągle komuś w d...e źle.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:42, 30 Lip 2006 Zobacz profil autora
Poznaniak
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo

Post
Pasażer linii 4 napisał:
. Moim zdaniem linia 1 powinna zawracać zawsze tak jak podczas remontu węzła "Kórnicka". Wtedy można tam walnąć "16".

tylko że przy remoncie Kórnickiej 1 zawracała tyłem przez lecha
a to przy normalnym ruchu byłoby dość skomplikowane
i ograniczyłoby przepustowość

co do autobusów to tez jestem za tym by one dojeżdżały do dworców i tam przesiadka na tramwaj


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:34, 30 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Na Lecha są 2 tory (jeden dla linii 11 a drugi mógłby być dla "1"), poza tym przecież tam zostają tylko 5 i 17, a i one nie jeżdża co chwila.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:36, 30 Lip 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Pasażer linii 4 napisał:
Na Lecha są 2 tory (jeden dla linii 11 a drugi mógłby być dla "1"), poza tym przecież tam zostają tylko 5 i 17, a i one nie jeżdża co chwila.


Powiedzmy, że gdyby się uprzeć to można tak zrobić. Byłoby to tylko dodatkowe utrudnienie dla motorniczych i nie mogłby się tam spotykać dwie brygady "1".


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:39, 30 Lip 2006 Zobacz profil autora
Poznaniak
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo

Post
tylko czy odcinek Lecha - Kórnicka wytrzyma z 2,5 liniami
skrócenie 1 do Lecha na dzień dzisiejszy to błąd


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:41, 30 Lip 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja miejska w Poznaniu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin