Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Tatra T6A2
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Tramwaje Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Tatra T6A2

Czy T6A2 powinny trafić do Poznania?
Tak
71%
 71%  [ 10 ]
Mam mieszane uczucia
21%
 21%  [ 3 ]
Nie
7%
 7%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 14

Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Wiadomo, że sprowadzenie T6A2 lub KT4D (jeśli tygh 2gich Szczecin sam nie wykupi) spowoduje usunięcie wagonów:
1) 800-810 (805 na zabytek)
2) 605,606,607,611-614 [może 601,602,610,615 też Sad]
3) 650,652 Rooibos Sad, 654,663,666,669,670,679,686,689,692

Wymieniłem najbardziej zdezelowane lub te których MPK che sie pozbyc Sad


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:48, 22 Maj 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Kuba napisał:
Co do funkcjonalności to jedyną ich zaletą jest to, że motorniczowie na takich ulicach jak np. strzelecka, górna wilda i innych na których parkują samochody równolegle do jezdni nie musza się zbytnio obawać o przytarcie komuś lusterka bo wagon jest wąski.


W "przystanku" napisali że wadą tych tatr jest to, ze są węższe niż nasze tramwaje. Jeżeli tak wąskie jak 3G, to luz, nie mamy się o co martwić utratą 3G, a tym bardziej motorniczowie na strzeleckiej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Wto 07:33, 23 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
To, że jest wąski to żadna wada. Na Piątkowskiej przynajmniej nie będzie haczył o chodnik. Już go usunęli wraz z wysokimi krawężnikami bo jak Połabska była zamknieta to tam musiały raz ppjechać Tatry i combino. Że tez mnie tam nie było...

W Tatrze T6A2 wystarczy w środku usunąć rząd podwójnych siedzeń w środku.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 09:25, 23 Maj 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
To pozostaje tylko kwestia ceny i kto miałby za to zapłcić, bo raczej MPK całej sumy nie pokryje. Confused


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:14, 23 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nie sądzę, bo jeden skład kosztuje około 700 tys.zł. Podobno...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:36, 23 Maj 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Pasażer linii 11 napisał:
Nie sądzę, bo jeden skład kosztuje około 700 tys.zł. Podobno...


Cena dość spora, ale i tak warto zainwestować w taki dobry tabor. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:58, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No to jest tabor 18letni więc jal na polskie warunki młody, bo trza się pozbyć 3G, i NIESTETY niektórych GT6/8 pewnie Sad Ale może warto wcześniej wyzbierać wszystkie GT8S, GT8 typu P i inne GT8 na rozstaw 1435 mm których jest już bardzo mało??


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:09, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
Wątpię czy MPK bedzie chcialo kupic za taką cenę używane tramwaje, podejżewam ze kupią 10-15 szt nowych (bo na nowe dostaną jakies dofinansowanie z UE), a najbardziej zużyte GT6/8 & 3G zastąpią np. taborem z Amsterdamu o wiele tańszym [4G,5G,6G...] więc te Tatry to raczej nierealne jest.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:01, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Weź nie kracz Very Happy

KT4D dla Szczecina jest tańsze ale nie wiem czy chodzi o jeden wagon czy o dwa, bo kt4d to miniprzegubowy wagon. A u nas chodzi mam nadzieje o skład za 700 tys. a nie o wagon rozmiarów 1x105N.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:33, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Robert
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Ostatecznie mogą być 4G, 5G, 6G itd. zAmsterdamu, chociaż Tatry z Berlina byłyby bardziej mile widzane. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:29, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nie wiem czy te xG miasto w ogóle sprowadzi bo Amsterdam się ich nie pozbędzie dopóki wszystkie ich combino nie będą "zmodernizowane", a poza tym już dużo tam tego shit-u nie ma. Na razie najrealniej można myśleć nad GT8S, GT8 typu P i innym "złomem" GT8 na 1435 mm.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:40, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Tramwaje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin