Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Nowy regulamin forum

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Regulamin forum Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Nowy regulamin forum
Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post Nowy regulamin forum
Regulamin Nieoficjalnego Forum Komunikacji Miejskiej w Poznaniu:


1. Forum dyskusyjne jest miejscem swobodnej i kulturalnej wymiany poglądów na określone tematy, w odpowiednich działach. Administratorzy, Moderatorzy i pozostali Użytkownicy zobowiązani są do respektowania i szanowania ludzi o innych poglądach.

2. Nad przebiegiem dyskusji i przestrzeganiem Regulaminu czuwają Moderatorzy i Administratorzy.

3. Zabronione jest publikowanie obraźliwych, wulgarnych, nieprzyzwoitych, poniżających, wyrażających nienawiść, naruszających cudzą prywatność wypowiedzi. Moderatorzy i Administratorzy zastrzegają sobie prawo do edycji i usuwania takich wypowiedzi. Moderatorzy są uprawnieni do usuwania i edytowania wiadomości jeżeli stwierdzą, że dana wiadomość obniża ogólny poziom forum lub została napisana w sposób niezrozumiały (popełnienie licznych błędów ortograficznych itp.). - (ostrzeżenie: 1-3 punkt-y, w skrajnych przypadkach "BAN")
Zabronione jest także stosowanie identyfikatorów (nick), które zawierają słowa powszechnie uważane za obraźliwe, czy wulgarne. Niezastosowanie się do tego podpunktu regulaminu, skutkuje automatycznym usunięciem konta bez powiadomienia jego właściciela.

4. Zabronione jest podawanie na forum treści niezgodnych z prawem (ostrzeżenie: 1 punkt) lub próśb o ich udostępnienie (ostrzeżenie: 1 punkt).

5. Za wszelkie treści umieszczane na forum ogólnym odpowiada autor (użytkownik). Jeżeli umieszczony przez użytkownika post, plik, link łamie polskie prawo i wynikną z tego konsekwencje prawne, administracja forum może przekazać numery IP oraz wszystkie inne potrzebne informacje w celu określenia lokalizacji użytkownika.

6. Wszelkie spory nie związane bezpośrednio z toczoną dyskusją należy rozwiązywać tylko i wyłącznie przez system Prywatnych Wiadomości. (ostrzeżenie: 1 punkt)

7. Moderatorzy nie mają obowiązku poinformowania strony zainteresowanej o usunięciu/edytowaniu wiadomości lub przeniesieniu wiadomości do innego działu. W razie jakichkolwiek wątpliwości, co do decyzji podjętych przez Moderatorów należy zgłaszać się za pomocą PW do Administratora forum.

8. Na forum funkcjonuje system ostrzeżeń i blokady PW, które mogą zostać przyznane przez Moderatorów w wypadku naruszania niniejszego regulaminu. Za 5 ostrzeżeń użytkownik zostaje zbanowany. Blokada PW trwa 30 dni.

9. Podczas pisania wiadomości nie jest dozwolone:
-pisanie jednakowych postów lub tematów w różnych działach forum
-pisanie wiadomości nie wnoszących nic w dyskusjach
-pisanie postów niezwiązanych z tematem
-reklamowanie konkurencyjnych bądź komercyjnych stron internetowych i usług bez wcześniejszej zgody administracji forum (ostrzeżenie: 1 punkt)
-prześladowanie, obrażanie, i używanie niecenzuralnych słów względem innych użytkowników forum np. za ortografie itp. (ostrzeżenie 1-3 punkty lub blokada wysyłania PW)
-wypominanie braku wiedzy fachowej (uwagi tylko na PW) (ostrzeżenie 1 punkt)
-pisanie młodzieżowym slangiem, popełnianie zbyt dużej ilości błędów ortograficznych, pisanie z użyciem przycisku Caps Lock.

10. Umieszczanie zdjęć, tekstów lub innych materiałów bez podania autora i źródła grozi ostrzeżeniem (1 punkt). Można umieszczać własne matriały z zaznaczeniem tego.

11. Użytkownik, który w ciągu miesiąca od rejestracji na forum nie napisze ani jednego posta, zostanie automatycznie usunięty.

12. Niedopuszczalne jest pisanie tego samego w kilku tematach. Takie posty będą usuwane bez ostrzeżenia.
Zawsze sprawdź czy ktoś już nie poruszył problemu zanim założysz nowy temat. Rozbijanie dyskusji na wiele wątków utrudnia rozwiązanie problemu i zmniejsza przejrzystość forum.

13. Przed założeniem tematu, skorzystaj z opcji 'Szukaj', aby upewnić się, że Twój problem nie był już omawiany na forum.

14. Zakładając konto na niniejszym forum, zgadzasz się na przesyłanie wiadomości e-mail przez Administratorów tego forum na Twoją skrzynkę pocztową.

15. Każdy Użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Administracja forum może usunąć dodatkowe konta.

16. Rejestrując się na Nieoficjalnym Forum Komunikacji Miejskiej w Poznaiu akceptujesz niniejszy regulamin i zobowiązujesz się do jego przestrzegania.

Regulamin wchodzi w życie: 22.12.2006 r.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:27, 22 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
UWAGA!!

Z dniem 19.01.2007r. zaczyna obowiązywać nowy punkt regulaminu.

17. Ostrzeżenie nałożone przez Administratora lub Moderatora otrzymuje ważność 60 dni. Nakazuje się również, aby wszyscy nakładający ostrzeżenie podali przyczynę oraz podpisali się pod ostrzeżeniem.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:38, 19 Sty 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Regulamin forum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin