Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Chartowo to nie pólnocne Rataje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:58, 18 Maj 2006 |
|
|
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
No raczej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:12, 18 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
W sumie Rataje to ogólna nazwa a obejmuje osiedla: Piastowskie, Rzeczypospolitej, AK, Polan, Boh.2 Wojny Światowej, Jagiellońskie, Oświecenia. I to głównie ci ludzie mają zyskać dzięki 81 do Śródki, tylko czy oni nie mogą się przesiąść, a poza tym wielu z nich pojedzie 3 4 lub 7!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:43, 20 Maj 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Pomysł z tym zazębianiem jest faktycznie bezsensowny przecież dworce na Ratajach i Śródce pełnią rolę węzłów przesiadkowych taka jest ich funkcja aby autobusy nie musiały wjeżdżać do centrum. Na tym odcinku wystarczy dobra synchronizacja rozkładów bo od kilku lat rozkład jest tak ułożony że tramwaje w dni robocze odjeżdżają co minutę albo w tym samym momencie a potem długo nic (sytuacja sprzed remontu Kórnickiej).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:49, 20 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
sorry chodziło mi o pd. rataje
PS. Podział rataj wg. Papai:
DTR - rataje właściwe - na nie składają się dwie części:
- Rataje Południowe skupione wokół trasy 74 i (84) oraz r. starołęka (osiedla: armii krajowej, boh II woj świat, południowa część piastowskiego oraz rzeczypospolitej)
- Rataje północne skupione wokół ul. Piłsudskiego i r. rataje (osiedla: oświecenia, Jagiellońske powstań Narodowych, północna część piastowskiego)
GTR - składają się dwie części:
- Żegrze skupione wokół ul. Żegrze i okrążjaćych dzielnicę trasach autobusów w ciągu ulic KUrlandzka i Inflandzka (osiedla: Stare Żegrze, Polan, Orła Białego niektórzy zaliczają osiedle na Falistej)
- Chartowo skupione wokół ul. Chartowo i okrążających dzielnicę ulicach Kurlandzkiej, Inflanckiej oraz Piaśnickiej (osiedla: Lecha, Czecha, Rusa, Tysiąclecia niektórzy zaliczają jeszcze Przemysława)
To są dzielnice wg. komnikacji broń boże jakieś administracyhjne...
[edit:papaja]nie pisze w nowym poście żeby nie było spamu... to jest PS - chodziło o wyjaśnienie mojego błędu w poprzednim poście...[/edit]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Papaja dnia Nie 12:49, 21 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 09:34, 21 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko co taki podział ma zazębiana się 70/81?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:21, 21 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
według mnie 81 powinno zostać szybką linią taka jaka jest... przecież z M1 na śródkę jeździ 84, z r. rataje jeżdżą (a raczej będą jeździły) tramwaje. Co do przedłużenia 70 to nie mam zdania - może co najwyżej zabraknąć peronów na dworcu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:52, 21 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Na Ratajach na dworcu akurat dla 70 peron się znajdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:00, 21 Maj 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
Kiedyś jeździła 90 i sie mieściła, a po za tym jak 81 zniknie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:56, 21 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
a mi chodziło o pozostawieniu 81 na ratajch i ew. wpraowadzeniu tam 70
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:43, 21 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A nie można z tego zrobić jednej linii, która by wjeżdżała na dworzec Rataje jak NB?? Jeździłaby co 12-15-20 minut:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:47, 21 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
której?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:48, 21 Maj 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
| | a mi chodziło o pozostawieniu 81 na ratajch i ew. wpraowadzeniu tam 70 |
No to wejdzie na miejsce 90, a 90+76=76
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:51, 21 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie musi nigdzie wchodzić. 90 na Ratajach już dawno nie ma. 90 zniknie w otchłani 76. A 81 może zniknąc przez wchłonięcie go w linię 70.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:54, 21 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
że co? autobus z Koziegłów ndo M1? trzeba by pomyśleć... takie połączenie umoż;iwiałaby przesiadka na ratajach, ale teraz można dojechac spokojnie na śródkę i tam sie przesiąść... poza tym tzw. szybka linia trochę za długa trasę ma... ale nie mówie nie/...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:58, 21 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale jeśli chcemy rozwijać komunikację w Poznaniu musimy zyskać numerki przez łączenie linii które mogą spokojnie mieć 40-50 minut. A 81 to jest zwykła linia, a nie jakaś "szybka"!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:59, 21 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
to było twoje zdanie odnośnie tematu o komunkikacji w okolicach M1... miałem nadzieje, że zgodne z prawdą... jesli nie to możliwe jest połączenie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:09, 21 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
To, że "81" jest najszybszy do M1 jest prawda, ale ma status linii zwykłej.
Połączenie 70 i 81 to nie głupi pomysł, bo po co obie mają się tłuc w korkach pomiędzy Śródką i Ratajami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:46, 21 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
Teoretycznie nie byłaby to zła linia... mogłaby się tylko trochę opóniać na odcinku między rondami i to poóźnienie ciagnąć przez cała trasę, ale każda lnia prawie tak ma...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:51, 21 Maj 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
Nie każda bo nie każda jeździ miedzy dwoma rondami:p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:54, 21 Maj 2006 |
|
|
|