Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[GTR] Komunikacja na Żegrzu i Chartowie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja miejska w Poznaniu Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[GTR] Komunikacja na Żegrzu i Chartowie
Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
81 połaczony 70 co 12-15-20 minut. 84 podobnie. 52 co 20 min bez zmian.
62,96,54 bez zmian lub wszystko Katowicką jak 54 dziś. 92 co 20min, reszta ok.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:11, 23 Maj 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Moje rozumowanie było następujące: 74 do M1 to 84 Z Rataj traci sens bo dubluje 74,
81 z 70 bez sensu (jaka miała by być Trasa ?....) to już lepiej przesiadka na 84 co ok 15- 20'
52 z 81 bo 81 traci sens od rataj do Lecha ale musi kursować od M1 prz szpital, Rusa, Zodiak do Lecha
a dowoźić będzie z Orła Białego, dziadoszńskiej , os czecha do os. Lecha i co 15-20'
92 cżeściej co 17-20' żeby zapełnić jednak lukę na oświecenia i powstań oraz skręt z Inflanckiej w piłsuduskiego zamiast 81.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:34, 23 Maj 2006 Zobacz profil autora
Poznaniak
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo

Post
Wielki dworzec nie wchodzi w gre bo są w pobliżu Śródka i Rataje
dworzec jeśli już ma być to coś małego w rodzaju Górczyna ( jakieś 2-3 stanowisk,dyspozytornia, zaplecze dla kierowców i motorniczych)

proponuje trasy nasępujące:
74 od Orła Białego- Kurlandzka- Szwedzką- M1(ikea)
84 Śródka- Baraniaka- Chartowo -Kurlandzka- ( ominiecie M1) kurlandzka
85 - przedłuzony ze śródki przez Baraniaka - Szwajcarska -M1 (przejmuje relacje śródka - m1 dodatkowo przyspiesza bo omija Chartowo i Kurlandzką)
52, 66 81, A bez zmian
Wszystkie linie kończą przy ikei, dodatkowo 81 i 85 wjazdy pod browar
53, 54, 62, 96 też bez zmian
92 bez zmian tylko zwiększenie częstotliwości rob:25-' (K do kinepolis 99 kasacja)

52, 81, 74 dojazd do szpitala i M1 z rataj
74, A (w przyszłości tramwaj) dojazd do M1 i szpitala z centrum i innych dzielnic
84 staje się wtedy linią wspomagajacą dla 74
oraz stanowi alternatywe dla tramwajów w relacji GTR - Śródka
dodatkowo zapewniw szybki dojazd na Maltę praktycznie dla całych rataj


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:44, 23 Maj 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
szczerze mówiąc to najbardziej pooba mi się pomysł Poznaniaka, ale wyłączając pozostawienie 84 na aktualnej trasie... owszem przydaje się, ale jeżeli powstanie węzeł, i będziemy mieli częśtszego 74 to do M1 czy nawet na Malte (z przesiadką) bezpośednio nie bedzie aż tyle ludzi... 84 na Piątkowo niech jedzie... W założeniu jest, że wszystkie autobusy, które wjeżdżają do M1 jadą przedłużeniem Piaśnickiej do mini-dworca przy przyszłym przystanku tramwajowym (ew. niektóre linie do szpitala) co do 85 się nie wypowiem, bo nie znam...
oczywiście te badania potoków na pewno bedą ważną wskazówką...
ŁĄCZENIU 52 I 81 SIE SPRZECIWIAM bo robiłby nmiepotrzebne wygibasy, a tak każda dzielnica ma swój autobus (i kilka wspomagających)
Owszem rozumiem, że Katowicką z Krzesin szybciej, ale znalazłem kolejną przeszkodę - jeśli ci ludzie chcą jechac od siebie np. na Franowo (albo inny kierunek dostępny z węzła Inflancka) to mają byc odwiezieni na rondo, a potem stamtąd znowu Piłsudskiego?? wiem, ze jest wiele innych możliwości, ale ta jest najprostsza (wysiadka na Inflandzkiej) a samo przeniesienie na Krzywoustego nie da aż tak wiele, zeby z tego rezygnować...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:40, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Poznaniak napisał:
proponuje trasy nasępujące:
74 od Orła Białego- Kurlandzka- Szwedzką- M1(ikea)
84 Śródka- Baraniaka- Chartowo -Kurlandzka- ( ominiecie M1) kurlandzka
85 - przedłuzony ze śródki przez Baraniaka - Szwajcarska -M1 (przejmuje relacje śródka - m1 dodatkowo przyspiesza bo omija Chartowo i Kurlandzką)
52, 66 81, A bez zmian
Wszystkie linie kończą przy ikei, dodatkowo 81 i 85 wjazdy pod browar
53, 54, 62, 96 też bez zmian
92 bez zmian tylko zwiększenie częstotliwości rob:25-' (K do kinepolis 99 kasacja)

52, 81, 74 dojazd do szpitala i M1 z rataj
74, A (w przyszłości tramwaj) dojazd do M1 i szpitala z centrum i innych dzielnic
84 staje się wtedy linią wspomagajacą dla 74
oraz stanowi alternatywe dla tramwajów w relacji GTR - Śródka
dodatkowo zapewniw szybki dojazd na Maltę praktycznie dla całych rataj


PODSUMOWANIE:

74 dodatkowo przez Szpital Rusa i co 10 minut w szczycie, co 15 w miedzy- i co 20 poza szczytem

84 ze Sobieskiego - Stróżyńskiego - Szymanowskiego - Szeligowskiego - Kurpińskiego - Wojciechowskiego - Lechicka - Połabska - Solidarnosci - Ks.Mieszka I - Przepadek - Pułaskiego - Nowowiejskiego - Solna - Estkowskiego - Śródka - Baraniaka - Chartowo - Kurlandzka - Szpital - M1/Ikea (może to być też pospieszna linia B) częstotliwość dzisiejszej linii 85

52, 53, 54, 55, 62, 65, 66, 85 bez zmian

92 co 20-25 minut
K jak tam wymyśliłem, kasacja 99 i 97 pzry okazji kas(tr)acji Razz

70+81=70 Koziegłowy-Gdyńska - Główna - Śródka - Jana Pawła II - Rataje - Piłsudkiego - Bobrzańska (powrót: wiatraczną) - Chartowo - Kurlandzka - Szpital -M1 Browar


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:46, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
jak coś kończy w M1 to niech juz jedzie do tramwaju..


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:41, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
ok tylko po co Razz do tramwaju i tak nie pojedzie nikt bo busem tam to tylko ratajanie do m1:P


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:18, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
tak, ale chodizło mi o to że jak już coś jedzie do M1 to żeby jechało do terminala przy pętli tramwajowej, żeby wszystkie były w jednym miejscu... przez Browar co najwyżej te autobusy, które jadą w stronę Śródki oraz może jeden na Rataje...
[edit:papaja] I jeszcze proponuje zmiane nazw przystanków... aktualna pętla 81 -> Brwar pętla 52-> Franowo dawne franowo po prostu geiłda warzywna, a atobus do franowa na kinepolis puścić...[/edit]


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:12, 25 Maj 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
[quote="Pasażer linii 11"]
Poznaniak napisał:
proponuje trasy nasępujące:
74 od Orła Białego- Kurlandzka- Szwedzką- M1(ikea)

PODSUMOWANIE:

74 dodatkowo przez Szpital Rusa i co 10 minut w szczycie, co 15 w miedzy- i co 20 poza szczytem



Czy skierowanie 74 jeszcze przez Szpital to nie przesada? Przecież ta linia ma już wystarczająco długą trasę z os. Sobieskiego, najprościej odrazu do M1 (przy Ikei). A poza tym tak myślę ze trasa na Lecha miała w zamierzeniu zlikwidować część linii z Piłsuduskiego. Dlatego np: 81 na tym odcinku jest zupełnie zbędny tak samo jak A. Zamiast nich wystarczy często kursujący 92 który jednocześnie łączy Piłsuduskiego z Lecha (orle Gniazdo) oraz jednocześnie daję częstsze połączenie osiedli ratajskich z Kinepolis.
A co z linią 55 o której nikt nie wspomniał skrócić do M1 czy pozostawić bez zmian ?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:09, 25 Maj 2006 Zobacz profil autora
Dawid
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Winogrady

Post
55 Mi nie ruszać czasami!


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:11, 25 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
55 bez zmian podobnie jak 53,54,62,66,96.

81 przecież zostanie nawet jeśli pojedzie Bobrzańska do Chartowa i na Kurlandzką. "A" też nie będzie zbędny, bo łączy z Grunwaldem i może jechać Królowej Jadwigi. Przecież chamstwem i infantylizmem byłoby pozbycie się ostatniej linii pospiesznej. Takie linie musza być tylko muszą być płatne normalnie. 92 dodatkowo częściej.

To będzie początkowo przerost formy nad treścią, ale przekonamy się co jest potrzebne a co nie po pół roku od uruchomienia trasy na Franowo i wtedy powinno się przesiać busy.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:14, 25 Maj 2006 Zobacz profil autora
Poznaniak
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo

Post
Jestem przeciwny tworzeniu łącznika Piasnicka/kurlandzka - Szwedzka
raz, że za duzo kombinowania
dwa linie wtedy omijałyby Rusa szpital co nie pozostaje bez znaczenia
w moim wykazie nie podałem podajzdu pod szpital bo uznałem to za rzec otrzywistą

co do 55 to ja też jestem za pozostawieniem go na aktualnej trasie


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:56, 25 Maj 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
ale przedłużenie Piaśnickeij uprości komunikacje!! wszytko co skręca jedzie w okolice Praktikera, a kilka lini (wszystkie w kerunku śródki oraz jedna ew. dwie w kierunku rataj) przez szpital dodatkowo... przecież teraz szpital ma 84 (licze za dwa) 52 i 81 tylko czyli cztery, a trzeba pamiętać, że po zmianie trasy 84 może być zmieniona jego częstotliwość. Przez szpital może też jechać jakiś autobus nie jadący do M1...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:34, 26 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Przez Szpital jedzie 52,66,81,84Rataje,84Śródka,A.

Bez zmian pojedzie zapewne nadal 52,66.
Powinien jechać 84=>Sobieskiego p.Śródkę
81 po wcieleniu w 70 może jechać. A pewnie zniknie Sad


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:14, 26 Maj 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
wtedy bedzie OK


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:20, 26 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Jak "A" zniknie to będzie ok? Ja się nie moge pogodzić z upadkiem linii pospiesznych.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:59, 26 Maj 2006 Zobacz profil autora
Dawid
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Winogrady

Post
A powinno jechać od Ronda Rataje prosto przez trasę katowicką do M1


Post został pochwalony 0 razy
Sob 09:12, 27 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
tak jak 66?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:42, 27 Maj 2006 Zobacz profil autora
Dawid
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Winogrady

Post
No właśnie tylko powinno zjeżdżać tej trasy przy samym M1 a nie krążyć jeszcze po osiedlach.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:28, 27 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No tylko, że coś musi krążyć po osiedlach bo to są główni klienci M1. 81 obsłuży Kurlandzką, piaśnicką tramwaj a A co?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:38, 27 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja miejska w Poznaniu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin