Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[9,11] Stan komunikacji tramwajowej na Winiarach i Sołaczu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja miejska w Poznaniu Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[9,11] Stan komunikacji tramwajowej na Winiarach i Sołaczu

Co zrobić z Piątkowską?
dwie pełne linie
47%
 47%  [ 10 ]
pełna 9 i połówka 11
23%
 23%  [ 5 ]
połówka 9 i pełna 11
28%
 28%  [ 6 ]
tylko 9
0%
 0%  [ 0 ]
tylko 11
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 21

Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
W tym wypadku skracamy "90" do Piątkowskiej Smile 46 co 24 minuty może taki być. Ja tam się nie obrażę, skoro Piątkowską się obciąży. "93" raczej nie do ruszenia ze względu na Winiary.

BTW. StasheG - czy Ty gdzieś przy Winiarach nie mieszkasz przypadkiem? Very Happy [nie musisz odpowiadać].


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:30, 12 Wrz 2006 Zobacz profil autora
stasheG
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: PZN

Post
Żadnego skracania! Precz z tym cholernym cięciem linii. Panowie, bez przesadyzmu - w co drugim temacie pada tu hasło pocięcia jakiejś linii i tworzenia jakiegoś malutkiego substytutu. Wink
Akurat 90 mimo spóźnień zostawiłbym w formie niezmienionej, zresztą zobaczymy jak i na ile zmieni się układ komunikacyjny na Piątkowie po otwarciu dworca na osiedlu Sobieskiego.

A co do tych cholernych Winiar i Bonina - mieszkalem tam i nie wspominam dobrze - tubylcy już po samej przeprowadzce dali mi popalić Wink glupki w dresie Razz Teraz mieszkam ponownie na Piątkowie.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 05:16, 13 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Wszelkie cięcia w tamtej okolicy mają na celu oszczędności i wzmocnienie pętli na Piątkowskiej.
Mój projekt zakładałby 2 linie w relacji Dębina-AWF-Piątkowska-Sobieskiego:
76 Dębina-AWF-piątkowska-Sobieskiego
90 Dębina-AWF-Piątkowska
Wtedy można by uruchomic szczytówkę 46 z Sobieskiego na Piątkowską, jeśli by 76 na Sobieskiego co 24 minuty nie starczał. Jest jeszcze "93".

System taki mógłby wzmocnić linie 9 i 11.

BTW.Na Winiarach są jakieś głupki w dresach? :O Nie słyszałem, żeby miał tam ktoś kiedykolwiek problemy.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:45, 13 Wrz 2006 Zobacz profil autora
stasheG
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: PZN

Post
Ano był mały incydent. Naszczęście nie wzbogacili się moim kosztem.

Odnośnie Twojego pomysłu, to ja naprawdę zostawiłbym to tak jak jest. To znaczy ta przedłużona wersja 90 czy jak kto woli 76, bo dwie linie, po identycznej trasie ( z różnicą tych 9 przystanków + nowa 9 przystankowa to moim zdaniem bezsens - na jedno wyjdzie!
Z pętli Piątkowskiej wbrew pozorom mało ludzi nie korzysta, czasem średnio napakowane 93 w stronę Sobieskiego (w dzień roboczy) zmienia się na tym przystanku w autobus z którego nie ma jak uciec Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:45, 13 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
Ale wymyslacie ludzie, kolejna zbedna linia. Jaklbym jaki taki projekt z tymi 78 i bajerami na Piatkowie zaniósł profesorowi do oceny to chybaby mi od razu laka dał Razz


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:55, 13 Wrz 2006 Zobacz profil autora
snorri
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
ogólnie wielki looooooooool! tu panuje jakiś kult piątkowskiej. ludzie gdyby autobusy 90 93 i 78 mialy sie konczyc na piatkowskiej to bylby koniec swiata! szczegolnie, ze stare tramwaje nie sa bezkolizyjne.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:14, 13 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Mateusz napisał:
Ale wymyslacie ludzie, kolejna zbedna linia. Jaklbym jaki taki projekt z tymi 78 i bajerami na Piatkowie zaniósł profesorowi do oceny to chybaby mi od razu laka dał Razz


O kim mówisz? [znaczy o jakim prof?] Very Happy

Co do kultu to:
-46 nie musi w ogóle powstać tylko po prostu co druga "90" jechałaby dalej, za Piątkowską
-78 wozi na odcinku Piątkowska-Kaponiera góra 5-6 osób [dziś za nim czaiłem]
-jak to mówicie "kult" ma na celu odciążenie PST i urentownienie Piątkowskiej jak i Połabskiej
-93 bez zmiany trasy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:36, 13 Wrz 2006 Zobacz profil autora
stasheG
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: PZN

Post
PST powstało przecież żeby ułatwić dojazd do centrum, jaki zatem sens mają działania zmierzające do namówienia ludzi do korzystania z Piątkowskiej? Na pestce jest tłok, bo to szybki i bezpośredni dojazd do centrum. Pasażerowie nie będą jeździć z Piątkowskiej bo "jakaś tam nowa fajna linia czad i w ogóle". Nie namówisz ludzi by się ekstra przesiadali - ja też chcę dostać się do celu jak najszybciej i jak najprościej. Sądzę, że tworzenie takich małych linii spowoduje wielki bałagan i nie wyjdzie na dobre, gdyż nie powinno się jednej dużej, dobrze działającej linii zastępować dwoma krótkimi, bo któryś z tych tworów prędzej czy później padnie - ludzie znajdą sobie prostszą drogę np. do domu Smile

Nie podoba mi się także pomysł wydzielanych kursów (np. co druga 90 konczy tu lub tam). Zanim ludzie by przywykli do tego, minęłoby sporo czasu i nie jedna awantura by z tego wynikła. Zresztą MPK stać jest przecież, żeby każda 90 jeździła z Dębiny w kierunku Piątkowa kończąc na Sobieskiego, wystarczy tylko rozkład napisać tak, by od kierowców nie wymagał cudów i jazdy z prędkością światła Wink Może przesadzam, ale odnoszę wrażenie szeroko zakrojonego Wink spisku - czepiacie się 18, 90 Bóg wie jeszcze czego a wszędzie w tle pojawia się w takiej czy innej formie 11... Co to jest za mania...? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:53, 13 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nie chodzi o namawianie nikogo na cokolwiek [przynajmniej z mojej strony]. Chodzi o to, żeby linii z nowych kierunków np. "78" nie kierować do PST, bo tam już nie ma jak upychać ludzi Razz

Po drugie na autobusach trzeba jak najbardziej zaoszczędzić => ponieważ trzeba postawić na tramwaje, a w soboty oa. 18:00 taką "90tkę" za Piątkowską [nawet już za Słowiańską] można często maxymalnie spotkać z 6-10 osobami na pokładzie :/

"11" wszędzie w tle? Ona nie jest, aż taką "gwiazdą" Very Happy W sprawie "18" należy mówić o "11", ponieważ "18" powstała w celu zastąpienia "11" na Głogowskiej i Hetmańskiej. A "90tka" to tylko próba oszczędności na pustej linii, bo jakoś przez ostatnioe lata MPK oszczędza tylko na tramwajach, a to na autobusach można od ręki tak pociąć, że będzie taniej.

BTW. "90" powstała dla Piątkowskiej w dniu otwarcia pętli na trasie Piątkowska-Piątkowo-Piątkowska. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:41, 13 Wrz 2006 Zobacz profil autora
stasheG
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: PZN

Post
Trzeba postawić na tramwaje? Postawili i jakoś torowiska z centrum do mostu Rocha nie moga zacząć Razz Zobaczysz, wiele się może zmienić przy otwarciu tego dworca na Sobieskiego, nie powiedziane przecież, że samo MPK nic nie wykombinuje z dziewięćdziesiątką...
Z tym oszczędzaniem na wszystkim byłbym ostrożny, bo okaże się że niedługo po godzinie 18 będziemy wracać do domu z buta Razz No przesadzam, ale jak tak będziemy wszystko obcinać to niedługo naprawdę będziemy wystawać na przystankach po pół godziny jak autobus/tramwaj ucieknie Confused


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:17, 13 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:
Mateusz napisał:
Ale wymyslacie ludzie, kolejna zbedna linia. Jaklbym jaki taki projekt z tymi 78 i bajerami na Piatkowie zaniósł profesorowi do oceny to chybaby mi od razu laka dał Razz


O kim mówisz? [znaczy o jakim prof?] Very Happy


O swoim profesorze, dyrektorze, kieropwniki ze szkoły którym mnie naucza ciekawe przedmiotu: "Układy komunikacyjne" Razz


Post został pochwalony 0 razy
Czw 13:16, 14 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Zaraz byś laka nie dostał Razz chyba, ze prof bardzo zatwardziały.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:30, 14 Wrz 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
snorri napisał:
ogólnie wielki looooooooool! tu panuje jakiś kult piątkowskiej. ludzie gdyby autobusy 90 93 i 78 mialy sie konczyc na piatkowskiej to bylby koniec swiata! szczegolnie, ze stare tramwaje nie sa bezkolizyjne.

Mam podobne wrażenie, że taki mały kult tutaj panuje Wink. Generalnie odciążanie PST poprzez utrudnianie dojazdu mija się z celem, dlatego że ta linia jest zbyt szybka, co spowoduje dużą presją na odtworzenie ich jedyna szansa, to przyspieszyć autobusy jadące do centrum i innych dzielnic i budować trasy równoległe.
W kwestii 76+90=76 właściwie można się zastanowić nad trasą 76-Dębina-Piątkowska i Piątkowska-Szymanowskiego-Różany Potok.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:40, 14 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nie rozumiem pomysłu 76 od Piątkowskiej?! To ma być do Wieży RTV, a potem przez Szymanowskiego i jak "98"? Ale jak to wpłynie na sam ruch ludzi dla linii 9 i 11?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:48, 14 Wrz 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
^tak samo pewnie jak obecnie Wink poprostu, skoro 90 na trasie Sobieskiego-K Wielkiego nie ma frekwencji to poco przyszłą 76 pchać na takiej trasie lepiej podzielić je inaczej.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:13, 14 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Czyli jak linie 76 i 90 będą wyglądać pod względem trasy?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:14, 14 Wrz 2006 Zobacz profil autora
stasheG
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: PZN

Post
Nie ma frekwencji...? Codzień rano i popołudniu jeżdże 93 lub jakkolwiek linią 90 i śmiem się nie zgodzić...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:55, 14 Wrz 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:
Czyli jak linie 76 i 90 będą wyglądać pod względem trasy?

Jak będą to zdecyduje miasto ja bym widział tak
76 Dębina-AWF-Garbary-Słowiańska-Piątkowska
90Piątkowska-Wojciechowskiego-Strużyńskiego-Szymanowskiego-Różany
Chyba, że frekwencja jest nie zła na trasie Słowiańska-Piątkowska-Sobiecha to dzielić nie ma sensu w południe nie jest zbyt tłoczno, ale rannyh kursów nie znam.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:29, 14 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Odcinek Piątkowska-Słowiańska jest najsłabszy pod względem frekwencji.

Może być i tak jak lipczak pisze, tyle że trzeba by było rozkład zrobić dobrze, a w razie spóźnień 76 "90" musiałaby czekać.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:55, 15 Wrz 2006 Zobacz profil autora
snorri
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
ogólnie rozwalacie mnie z tą piątkowską - ta pętla jest za daleko dużego osiedla a wy chcecie, zeby tam konczyła niejako drugie "74", czyli jeden z większych długasów miasta - 90+76. to jest bez sensu, i co ludzie jadący ze starego rynku, wilczaka i winograd na chrobrego, jagiełly i sobka mają się przesiadać, skoro na sobka powstanie super dworzec!? poza tym 90 pusty nie jezdzi, może przeguby to za dużo, ale lepsze na 90 i niż na 87 Neutral


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:40, 15 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja miejska w Poznaniu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin